Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

ויקטורי: גלידה עם ופלים מן לקראת יום הגלידה הבינלאומי, החל ביום שלישי הקרוב, נוצר שיתוף הפעולה בין רשת הגלידריות לבין חברת הוופלים הוותיקה. התוצאה היא גלידה חדשה המשלבת בתוכה את הוופלים של מן: גלידת שמנת בטעמי וניל ושוקולד, ובתוכה פזורים ופלים קטנים בטעם שוקולד. זו אינה גלידה מתוחכמת ועם זאת מוצלחת, וזאת בזכות המרקם החלק […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ויקטורי: גלידה עם ופלים מן

לקראת יום הגלידה הבינלאומי, החל ביום שלישי הקרוב, נוצר שיתוף הפעולה בין רשת הגלידריות לבין חברת הוופלים הוותיקה. התוצאה היא גלידה חדשה המשלבת בתוכה את הוופלים של מן: גלידת שמנת בטעמי וניל ושוקולד, ובתוכה פזורים ופלים קטנים בטעם שוקולד. זו אינה גלידה מתוחכמת ועם זאת מוצלחת, וזאת בזכות המרקם החלק של הגלידה, המרקם הפריך של הוופלים והעובדה כי יש כמות גדולה של ופלים בגלידה.

14 שקלים לכדור, 45/85 שקלים לחצי ק"ג/1 ק"ג. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אלעד סאסי

 

פאפא ג'ונס: רוטב שום

אם אתם מכירים את רשת הפיצריות מארצות הברית, ככל הנראה הכרתם גם את רוטב השום של החברה. רק עכשיו, אי אלו חודשים אחרי ההשקה של הרשת בישראל, מגיע לכאן גם הרוטב. הוא הרבה יותר מוצלח מאבקת שום שהוספתם לפיצה בעבר, ובזכות היותו רוטב ולא אבקה, הוא מוסיף שומניות לבצק של הפיצה והופך אותה לטעימה יותר. הפיצה עצמה, כדאי לדעת, עסיסית יחסית לאלו של הרשתות המתחרות, וניתן לשלב איתה מגוון רחב של תוספות.

2 שקלים למטבל, בנוסף למחיר הפיצה. להשיג בסניפי הרשת וב-*6699. www.papajohns.co.il

צילום: פאפא ג'ונס ישראל

L'ORÉAL PARIS: סדרת HYDRA GENIUS

החום והלחות איתנו, ולטובת העניין השיקה החברה סדרה חדשה של מוצרי לחות לעור הפנים. הסדרה כוללת שלושה מוצרים שהמשותף להם הוא הבסיס – ג'ל קליל עם מי אלוורה וחומצה היאלורונית, שנספג בקלות ומוסיף לחות לשעות רבות ללא כל תחושה של שמנוניות או כובד. ההבדל הוא בהתאמה לסוג העור – עור רגיל עד מעורב (ירוק), עור רגיל עד יבש (כחול) ולעור יבש ועדין (ורוד). לעור שלנו הקרם הזה עשה מאוד טוב, וגם אם החברה אומרת שהמוצר טוב ל-72 שעות, אנו ממליצים לחדש אותו בכל יום.

59.9 שקלים ל-70 מ"ל לפני מבצעים. להשיג בכל רשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

ZIPPO: מילוי גז

לאורך כל השנים מתבסס מותג המצתים על מילוי של דלק. החידוש הוא באפשרות לעבור למילוי של גז, חומר ידידותי לסביבה (יחסית לדלק) שגם אין לו את הריח האופייני. לשם כך יש לרכוש את הרכיב הפנימי של המצת, המיועד לפעול על בסיס גז, כאשר ניתן לבחור בין שני דגמים, אחד עם להבה אחת והשני עם להבה כפולה. מאותו רגע ניתן למלא אותו בגז ללא כל בעיה, והשימוש נותר נוח כשהיה.

79/90 שקלים. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ חו"ל

 

כדאי לדעת

 

מותג השוקולד M&M's יצא בשיתוף פעולה עם האתר mnmsmovies.co.il במשך חודש יולי בלבד. לאחר שרוכשים אריזת 300 גרם של אחד ממוצרי המותג נכנסים לאתר , עונים על חידון בנושא עולם הקולנוע ומעלים חשבונית של הקנייה. חמשת הזוכים הראשונים יזכו בהקרנת VIP פרטית להם ולעוד 30 חברים באחד מאולמות ה-VIP של רשת סינמה סיטי, כולל שתייה וכיבוד קל, זכייה שתהיה בתוקף עד הקיץ הבא.

17.9 שקלים ל-300 גרם בתקופת המבצע. להשיג ברשתות מזון ושיווק.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן