Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 23 ביולי, 2020

רוזי, סינדרלה והעיר הגדולה, מלך שלי, אד אסטרה, רמבו 5 – המשחק האחרון, בלייד ספוט, הקרוז היקר בעולם, אי הזחלים - הסרט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רוזי | Rosie, סלקום TV

דרמה בריטית. אישה, בעלה וארבעת ילדיהם מוצאים עצמם חסרי בית לאחר שבעל הבית מוכר את ביתם. במהלך 36 השעות הבאות, הזוג מחפש נואשות מקום מגורים תוך ניסיון להגן על הילדים מפני המציאות. שחקנים: שרה גרין, מואה דנפורד, ג'ייד ג'ורדן. במאי: פאדי ברית'נאץ'. 86 דקות, אירלנד, 2018.

סינדרלה והעיר הגדולה | After the Ball, סלקום TV

עיבוד לפנטזיה של דיסני. בעזרת מוכר נעליים שנראה כמו נסיך, לבוש וינטאג' של אמה החורגת וזהות בדויה, חושפת אישה צעירה את משפחתה החורגת המרושעת ומצילה את חברת האופנה של אביה. שחקנים: פורטיה דאבלדיי, כריס נות', נטלי קריל. במאי: שון גאריטי. 101 דקות, ארה"ב, 2015.

מלך שלי | Mon Roi | My King, סלקום TV

דרמה חושנית. לאחר תאונת סקי קשה, טוני מוצאת את עצמה במרכז שיקום, תלויה במשככי כאבים ובצוות הרפואי. בשהותה שם היא נזכרת בסיפור האהבה הגדול והסוער של חייה. שחקנים: עמנואל ברקו (זוכה השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל קאן על סרט זה), ונסן קאסל, לואי גארל, איזליד לה בוסקו. במאית: מאיוואן. צרפת, 2015.

אד אסטרה | Ad Astra, ערוץ Yes VOD

דרמת מדע בדיונית בכיכובו של בראד פיט. אסטרונאוט מצטיין נשלח למשימה מסוכנת בחלל במטרה לעצור את הניסויים שערך אביו שנים קודם לכן, וכעת מהווים איום על היקום כולו. עם: טומי לי ג'ונס, ליב טיילר. בימוי: ג'יימס גריי. ארה"ב, 2019.

רמבו 5 – המשחק האחרון | Rambo V: Last Blood, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot Cinema1 + סלקום TV

אקשן בכיכובו של סילבסטר סטאלון. ארבעה עשורים אחרי שפגשנו אותו לראשונה, גיבור המלחמה ג'ון רמבו חוזר למשימה האחרונה בהחלט שלו – מסע נקמה מדמם ובלתי אפשרי – משימה המתבררת במהרה כקשה וקטלנית מכולן. בימוי: אדריאן גרונברג. ארה"ב, 2019.

בליינד ספוט | Blind Spot, ערוץ Yes VOD

דרמה עטורת שבחים, מצולמת כולה בשוט אחד. נערה צעירה מבצעת מעשה שמטלטל את עולם הוריה. כעת, בזמן שנאבקים על חייה במסדרונות בית החולים, עולות הנסיבות שהובילו למעשה הקיצוני. עם: פיה טיילטה. בימוי: טובה נובוטני. נורבגיה, 2018.

22:50 הקרוז היקר בעולם | World's Most Expensive Cruise Ship, ערוץ החיים הטובים

הצצה אל ספינת התענוגות היוקרתית בעולם: The Seven Seas Explorer. הסדרה תחשוף את סודותיו של המלון הצף, בו הסוויטות עשויות לעלות 8,000 פאונד לילה והקירות מעוטרים באמנות השווה מיליונים. צוות הספינה פועל לסיפוק דרישותיהם האקסטרווגנטיות של קהל הנופשים על הסיפון.

אי הזחלים – הסרט | The Larva Island Movie, נטפליקס | Netflix

סרט המשך לסדרה המצליחה: צ'אק חוזר הביתה ומשוחח עם כתבת על החיים באי עם חבריו, הזחלים המטורללים אדום וצהוב.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן