Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 26 ביולי, 2020

משיכה בעירום 4, קוריאה: המלחמה שלא הסתיימה, מלך הקומדיה, ילדות טובות 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:00 משיכה בעירום 4 | Naked Attraction 4, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

סדרת הלהיט שסחפה את הממלכה הבריטית חוזרת בעונה חדשה. בכל פרק אנו מתוודעים לרווק או רווקה אשר מחפשים אהבה. אליהם מצטרפת מנחת תוכניות הבוקר, אן ריצ'רדסון, אשר תציג בפני רווק או רווקה  – 6 קוביות צבעוניות… בכל פעם יפתח חלק מהקובייה ויחשוף טפח מגופם של האנשים שנמצאים בקובייה.

21:10 קוריאה: המלחמה שלא הסתיימה | Korea: The Never Ending War, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מלחמת קוריאה נחשבת, לפי חוקרי היסטוריה רבים, כאירוע החשוב ביותר מאז מלחמת העולם השנייה – מלחמה שמעולם לא הסתיימה באמת, ומשפיעה על היחסים הבינלאומיים עד היום. אך עם זאת, למרות מיליוני ההרוגים והפליטים, המלחמה הזו כמעט נשכחה. כעת, עם חשיפתם של ארכיונים חדשים ברוסיה, ארצות הברית, סין ודרום קוריאה, ניתן כבר להסתכל על המלחמה בפרספקטיבה אחרת. בעזרת סרטי ארכיון בצבע ומאות צילומים שנחשפו לאחרונה, חוקר הסרט מחדש את הסכסוך שמעט ידוע עליו  ומוכיח עד כמה היווה נקודת מפנה קריטית בהיסטוריה העולמית. בימוי: ג'ון מג'יו. שני פרקים בני 52 דקות, צרפת, 2020.

22:00 מלך הקומדיה | King Of Comedy, ערוץ Yes3

קומדיה. רופרט שואף להפוך למנחה טלויזיה. כשנסיונותיו להשתתף בתוכנית פופולרית אינם מניבים פרי, הוא מחליט לנקוט בצעדים נואשים וחוטף את המגיש. עם: רוברט דה נירו, ג'רי לואיס. בימוי: מרטין סקורסזה. ארה"ב, 1982.

ילדות טובות | Good Girls, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרה הפשע המשעשעת. שלוש אימהות מהפרוורים מתכננות לשדוד חנות מכולת מקומית כדי להימנע מהתמוטטות כלכלית וכדי לבסס את עצמאותן – ביחד.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן