Skip to content

כתב אישום: נסתה לרצוח את בתה התינוקת

מכתב האישום עולה כי האם השליכה את בתה בת ה -7 חודשים מחלון ביתה בקומה השניה. סניגורה: אם יחידנית שמצבה הכלכלי והנפשי הידרדר בתקופה האחרונה. לאור מצבה בית המשפט קיבל את בקשתנו והאם נמצאת בבדיקה פסיכיאטרית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ראשון)  לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד תושבת אשדוד, בת 28, בגין ניסיון רצח של בתה התינוקת בת ה-7 חודשים.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הילה דרימר- יאיר, בתאריך 14.7.20 בשעות הערב, עת שהתה הנאשמת לבדה עם בתה התינוקת בדירתה בקומה השניה, התקרבה לחלון בסלון, הוציאה את התינוקת מהחלון כשהיא אוחזת בה בזרועותיה, ושחררה את אחיזתה.

מיד לאחר מכן, ירדה הנאשמת במדרגות הדירה תוך שהיא צועקת. שכן שהבחין בתינוקת, הזמין למקום צוות מד"א, אשר פינה את התינוקת כשהיא במצב קשה לבית החולים לבית החולים "אסותא".

בית המשפט בבאר שבע צילום: מרכז להב"ה באר שבע, מתוך אתר פיקיויקי תחת רישיון CC-BY

בבית החולים אובחן שהתינוקת סובלת משברים מרובים בגולגולת. בשל חומרת הפגיעה הועברה התינוקת להמשך טיפול בבית החולים "איכילוב" כשהיא מורדמת ומונשמת, שם עברה ניתוח נוירוכירורגי בחירום ונכון להיום היא עדיין מאושפזת כשהיא מורדמת ומונשמת.
עו"ד עופרה סיבוני שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את האם שמואשמת בניסיון רצח של בתה הגיבה ומסרה: "מדובר באם יחידנית שמצבה הכלכלי והנפשי הידרדר בתקופה האחרונה. לאור מצבה בית המשפט קיבל את בקשתנו והאם נמצאת בבדיקה פסיכיאטרית. לאחר שנקבל את חוות הדעת הפסיכיאטרית וחומרי החקירה נשקול את המשך צעדינו. לשמחתנו מצבה של התינוקת השתפר ולדברי המשפחה היא יצאה מכלל סכנה ואנו מאחלים ומקווים שמצבה ימשיך להשתפר."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן