Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

ד"ר מלומד: ג'ל אלו ורה פורטה ההבטחה של הג'ל היא להרגעה מיידית של העור. הוא מיוצר מעלי צמח האלוורה הגדלים באופן אורגני, ומשולבים בו תמצית של צמח הלבנה ותמצית קמומיל. הוא מיועד לשימוש על עור אדמומי ומגורה, במצבים של גירויים, אדמומיות, חוסר נוחות בעור, הסרת שיער בשעוות, גילוח, לאחר חשיפה ממושכת לשמש, כוויות, עקיצות מדוזה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד"ר מלומד: ג'ל אלו ורה פורטה

ההבטחה של הג'ל היא להרגעה מיידית של העור. הוא מיוצר מעלי צמח האלוורה הגדלים באופן אורגני, ומשולבים בו תמצית של צמח הלבנה ותמצית קמומיל. הוא מיועד לשימוש על עור אדמומי ומגורה, במצבים של גירויים, אדמומיות, חוסר נוחות בעור, הסרת שיער בשעוות, גילוח, לאחר חשיפה ממושכת לשמש, כוויות, עקיצות מדוזה ועקיצות יתושים. אנו ניסינו את המוצר במצבים של כוויו תקלות ושל עקיצות יתושים, ובכל אחד מהמקרים הגירוי בעור נרגע מיידית, כמובטח, וזאת מבלי לייבש את העור.

41.9 שקלים ל-112 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בתי טבע, פרפומריות וב-www.dr-melumad.co.il.

צילום: יח"צ

 

יקב ברקן: Reserve Gold Edition בציר 2019

היין החדש של היקס הושק לקראת ט"ו באב, החל בשבוע הבא. זהו יין רוזה, בעל צבע ורוד-אדום בהיר, יין צעיר העשוי מבלנד של ענבים הגדלים במרום הגליל העליון בכרם עלמה. יש לו ארומה פרחונית בולטת וטעמים קלילים ונעימים, עם דגש פירותי שנשאר בפה. יין מצוין לכל דייט, במיוחד כזה שמתרחש בימים חמים אלה.

40 שקלים. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק.

צילום: יח"צ

 

גלידת שטראוס: שלגון GOODIZ

ההשקה האחרונה של המותג, השייך לחברת יוניליוור, הוא שלגון מופחת שומן ולכן גם מופחת קלוריות (אך הוא מכיל סוכר בכמות גבוהה, ולכן אינו נחשב לשלגון דיאט). למרות שיש בו כמות קטנה יחסית של שומן המרקם שלו נותר עשיר ומפנק יחסית. בכל הקשור בטעם, הוא שילוב של שלגון שמנת בטעם שוקולד לבן עם ריפל בטעם שוקולד מריר וציפוי חלקי של שוקולד חלב – ואהבנו כל ביס.

עד 29.9 שקלים ל-5 יחידות, 47 גרם ליחידה. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יוניליוור

 

HL: קרם Age defense Glow Sense

מותג הקוסמטיקה הישראלי השיק קרם לחות עם אפקט של שימר זוהר, המשלב בתוכו הגנה מפני השמש ברמה של SPF15. במוצר יש רכיבים פעילים שונים, בהם תה ירוק, ג'יננקו בילובה וסנטלה אסיאטיקה, והוא מספק מידה של לחות המחזיקה לאורך מרבית שעות היום. האפקט הזוהר שלו אינו דומיננטי במיוחד אך מורגש, ואפשר לערבב את המוצר עם מייקאפ או קרם CC כדי להפחית את האפקט.

210 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות.

צילום: אורי גרון

 

כדאי לדעת

 

באקלס מציעים לתקופה זו ערכות יצירה לשימוש ביתי, בהן יש את כל מה שצריך כדי שהילדים יוכלו לעצב חד קרן, קטר רכבת, קונכיות ועוד עשרות דמויות שונות. הערכה הבסיסית מכילה 16 דמויות והערכה הגדולה ביותר מכילה 50 דמויות, וניתן לרכוש גם פסלונים בודדים.

95-295 שקלים לערכות, 4-12.5 שקלים ליחידה. משלוח חינם בהזמנה מעל 120 שקלים. להשיג ב-www.buckles.co.il.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן