Skip to content

6190 קצינים חתמו על עצומת הקצינים הדורשת חקירת פרשת הצוללות

יוזם העצומה הגיש תלונה במשטרת ישראל על ניסיון השתלת חתימה מזוייפת של אלוף צה"ל לתוך העצומה. ואמר לחוקר: אנו יודעים מאיזו שרת הזיוף הזה הגיע ואנו יודעים שלמשטרה יש יכולת להגיע עד למחשב ממנו בוצע הזיוף
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הבוקר (שלישי) הגיש גיא פורן, יוזם עצומת הקצינים התובעת פתיחת חקירה בעניין פרשת הצוללות בכלל ואשור מכירת 2 צוללות מתקדמות ביותר למצרים על ידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו בפרט, מבלי שיידע על כך אף גורם, תלונה בתחנת מחוז תל אביב ביפו, על ניסיון זיוף חתימתו האלקטרונית של האלוף מוטי ברוך המשרת בצה"ל שהושתלה לתוך עצומת הקצינים הקוראת ליועץ המשפטי אביחי מנדלבליט להורות על פתיחת חקירה פלילית בפרשה שמעלה ריח של עבירה ביטחונית קשה ופגיעה בביטחון המדינה לכאורה בידי ראש הממשלה.
לאחר שנודע על החתימה המזוייפת, בדקו פורן וחבריו את הנושא והגיעו אל שרת חברת נט וויז'ן ממנו נשלח זיוף החתימה והבוקר כאמור הגישו את ממצאיהם בלווי תלונה ודרישה להגיע אל מזייף החתימה עצמו.
פורן: "אמרתי לחוקר שקיבל את התלונה כי אנחנו יודעים שהמשטרה יכולה לדרוש ולקבל מנטויז'ן את פרטי המחשב ממנו יצא הזיוף ואנחנו מתכוונים לבדוק ולפרסם את סטטוס הטיפול בתלונה"
–  גיא, אתם חושדים שמי מטעמו של נתניהו השתיל בכוונה תחילה את החתימה המזויפת בעצומת הקצינים על מנת להבאישה בעייני הציבור כבלתי אמינה?
"לא יכול לומר אם קשור ישירות לנתניהו, אבל נראה לנו שהסיבה היחידה ההגיונית שאדם יזייף את חתימתו של האלוף ברוך, היא על מנת לנסות לפגוע באמינות העצומה ואמנם, ראו זה פלא, מיד לאחר פרסום המודעה, דווקא ערוץ 20 וישראל היום "חשפו" לראשונה את דבר הזיוף…".

פורן עם מסמכי התלונה

עד כה חתמו על העצומה 6190 קצינים, ובהם 31 בדרגות אלוף, 139 בדרגות תת אלוף ו 471 אלופי משנה.
102,752 ₪ נתרמו עד כה לטובת פרסומה ויוזם העצומה, גיא פורן מתעתד להגישה בימי הקרובים על שמות חותמיה כולם, ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.
תוך כך התקבלה השבוע עתירת התנועה לאיכות השלטון בעניין פרשה זו (פרשה 3000 ) ובה נדרש היועץ המשפטי לממשלה להורות על חקירה פלילית של הפרקליטות והמשטרה  בפרשה זו על שלל היבטיה ובתוכם 16 מיליון השקלים שהרוויח ראש הממשלה ממכירת מניותיו בחברה האמריקאית שסיפקה עפרות ברזל ליצרנית הצוללות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן