Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 02 באוגוסט, 2020

טורבו, קל כנוצה, מתוייגת, המירוץ לדראג: קנדה, אגדות מרשמלו, הרפתקאות פדינגטון, מורה מחליף, מחנה אבא, ראיין הול: היום ה-41, מתחילים מאפס, ג'ורדן: האיש והנעליים, הישרדות 40: מנצחים במלחמה, NCIS 14, ג'יימי מבשל מהבית, עב"מים: תיקי חקירה 2, מנות השף, טרוור נואה: אבד בתרגום, מחוברים: עולם של נתונים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

טורבו | Turbo, סלקום TV

סרט אנימציה משעשע לכל המשפחה. תיאו הוא שבלול גינה ידידותי, המבלה את עיקר זמנו עם חבריו לגינה, אבל בעצם חולם בגדול להפוך לאלוף מרוצים. הוא משתתף במרוץ רחוב ספונטאני שבו הוא מקבל קונכיה מצפצפת ופנסים, ומעל הכל – ספיד של מכונית מרוץ. מוכר טאקו שעורך תחרויות חלזונות מביא אותו למרוץ 'אינדי 500' הנחשב, ותיאו משנה את שמו ל'טורבו'. עכשיו רק נותר לו להוכיח את יכולותיו בתחרות. בימוי: דיוויד סורן. ארה"ב, 2013.

קל כנוצה | Light as a Feather, סלקום TV

סדרת מתח / אימה לנוער על חמש מתבגרות המתמודדות עם משחק חברה ההופך למציאות קטלנית.

מתוייגת | T@gged, סלקום TV

סדרת מתח לנוער – סדרת סרטונים אלימים מופצת בקרב קבוצת נערות בתיכון להן סוד אפל משותף בעבר.

המירוץ לדראג: קנדה | Canada’s Drag Race, ערוץ Yes VOD

הגרסה הקנדית של "המרוץ לדראג של רו פול". את התכנית מנחים ג'פרי בויר-צ'פמן, סטייסי מקנזי ו-ברוק-לין הייטס. שלושתם ישפטו את התכנית, בליווי שופט אורח קנדי מפורסם אחר בכל פרק (בפרק הראשון – אלישיה קת'ברט, הידועה בתור קים באוור מ-"24"), ויבחרו מבין 12 מלכות דראג קנדיות את הזוכה במקום הראשון ובתואר כוכבת הדראג הבאה של קנדה.

07:30 אגדות מרשמלו, ערוץ ניק ג'יוניור (לצופי הוט)

הפקת מקור חדשה המשלבת בין אנימציה ללייב אקשן ומציעה עיבודים ומפתיעים לקלאסיקות הילדים שכולנו מכירים. מרשמלו הוא קוף שף (מאוייר) המנהל בית קפה מיוחד ושוקק חיים. מדי פרק מבקרים בקפה הילדה רוזי ו-טל מוסרי (בתפקיד אורח קומי) כדי לטעום את המעדנים שמרשמלו מכין וכדי לשמוע את הסיפורים והאגדות הכי מרתקים שיש.

07:55 הרפתקאות פדינגטון | The Adventures of Paddington, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה המבוססת על דמותו האייקוניות של הדב פדינגטון, פרי יצירתו של הסופר הבריטי מייקל בונד. פדינגטון הוא דב פרויאני העוקר ללונדון לאחר שרעידת אדמה מחריבה את ביתו. הוא מתגורר עם משפחת בראון – הנרי, מרי, ג'ודי וג'ונתן – ובשכנות למר קרי, היחיד שאינו מחבב אותו. בכל פרק של הסדרה הנוכחית יכתוב פדינגטון (בדיבובו של בן ווישאו, קולו של פדינגטון בשני סרטי הקולנוע המצליחים) מכתב לדודתו לוסי ובו פירוט הרפתקאותיו האחרונות.

11:25 מורה מחליף | The Substitute, ערוץ טין ניק

ריאליטי מתיחות ובו ידוענים נכנסים לכיתות במסווה של מורים מחליפים. יום קודם לכן צוות התוכנית מתקין מצלמות נסתרות בכיתה בעוד מאפרי על דואגים להפוך את הידוען הנבחר לבלתי מזוהה. עם הגיעו לכיתה מחולל הידוען מהומה בפני הילדים ההמומים, כשכל תגובה שלהם מתועדת. בתי הספר המופיעים בסדרה מקבלים כל אחד תרומה של 25,000 דולר. בין הידוענים המופיעים: לילי סינג, ג'ון סנה, ג'וג'ו סיווה, ג'וני אורלנדו ואחרים.

15:20 מחנה אבא, ערוץ Yes VOD

הכול בחיים של ניתאי היה רגיל לגמרי, עד היום שבו אמו יצאה לשליחות בתור רופאה באוסטרליה, והפקידה אותו בידי אביו, לביא דלמוני, מפקד ממש לא טוב… ואבא.. כנראה שעוד פחות טוב. עכשיו ניתאי צריך להתרגל לחיים בתוך בסיס צבאי, עם כל החוקים הצבאיים ובעיקר עם אבא שמנסה לזכות באהבתו מחדש, סגנית מפקד קשוחה, רס"ר שהוא לא העיפרון הכי מחודד בבסיס, טבח וחובשת מאוד לא שגרתית… ועם כל זה לא מספיק – הבסיס מזמן לו גם את לי-פס. הילדה הכי צבאית והכי הפוכה ממנו בעולם – אז למה הוא התאהב בה? בהשתתפות: אסי ישראלוף, עמית הכטר, קים אור אזולאי. יוצרים: אבי בלקין, רן דברת. במאי: יוני גרא.

22:00 ראיין הול: היום ה-41 | The 41st Day: Ryan Hall, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורו מעורר ההשראה של ראיין הול, אצן המרתון וחצי המרתון, שמחזיק בשיא האמריקני של חצי מרתון עד היום. הול, אצן מרתון מוכשר ולבן, שהתמודד במקצוע ספורט שנשלט כמעט לגמרי על ידי אצנים כהי עור, נחשב בעיני העם האמריקני לסוג של גיבור, ללוחם שהשקיע מאמץ כביר בעודו מתמודד עם הריצה האולימפית הקשה ביותר – המרתון. הדוקו-ספורט מביא את סיפורו מילדות ועד רגע פרישתו בגיל 33, לצד חייו האישיים בהם החליט לגדל ביחד עם זוגתו שרה הול, אצנית מרתון בעצמה, 4 אחיות אפרו-אמריקניות שנשארו ללא משפחה. בימוי: טים ג'פריס. 90 דקות, ארה"ב, 2019.

22:05 מתחילים מאפס, כאן 11 

סדרת דוקו-ריאליטי בת 7 פרקים של אורנה בן-דור, הבוחנת בעזרת ניסוי טלוויזיה ראשון מסוגו בארץ, מדוע אנחנו צורכים הרבה יותר ממה שאנחנו צריכים באמת, עד כמה אנחנו משועבדים לחפצים שלנו, עד כמה הם מגדירים אותנו, ומי אנחנו בכלל בלעדיהם? שישה הסכימו להשתתף בניסוי, לאתגר את עצמם ולהיפרד למשך שבועיים מכל מה שיש להם. הסדרה מבוססת על הפורמט "Stripped" של רשת DR3 הדנית. הסדרה זכתה להצלחה גדולה בדנמרק, והייתה לה גרסה מוצלחת גם בפינלנד, גרמניה, פורטוגל, שוודיה, אנגליה וארצות הברית. בקרוב תעלה גרסה שלה גם בספרד.

22:15 ג'ורדן: האיש והנעליים | One Man and His Shoes, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפור ההצלחה האדירה של נעלי הספורט 'אייר ג'ורדן', שיצרה חברת 'נייקי' יחד עם אגדת הכדורסל, מייקל ג'ורדן. כיצד שיווק יוצא דופן יוצר מוצר כל כך מצליח, שאנשים מוכנים להרוג (תרתי משמע) בשביל להניח עליו את ידיהם? זהו משל על רומן האהבה האפל של אמריקה עם קפיטליזם צרכני ותרבות הסלבריטאים. ארה"ב, 2020.

22:45 הישרדות 40: מנצחים במלחמה | Survivor XL: Winners at War, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD                 

חגיגות 20 שנים לסדרת הריאליטי, ולכבוד המאורע החגיגי איגדו 20 משתתפים מ-40 עונותיה של הסדרה – כולם ניצחו את העונה שלהם – המשתתפים יגיעו לקחת חלק שוב בהישרדות, אך הפעם עבור הפרס הגדול ביותר שניתן אי פעם בתוכנית ריאליטי – 2 מיליון דולר.

22:45 NCIS 14 | NCIS 14, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

הסדרה בכיכובו של מארק הרמון חוזרת. מרצח וריגול לטרור וחטיפות של חיילים וצוללות, הסוכנים המיוחדים של ה-NCIS, סובבים את הגלובוס במטרה לחקור את כל הפשעים הקשורים לצי ולמארינס.

23:00 ג'יימי מבשל מהבית | Jamie: Keep Cooking and Carrying On, ערוץ האוכל

בסדרה מיוחדת לימי הקורונה, השף ג'יימי אוליבר מלמד מתכונים פשוטים למנות משביעות וטעימות עם מרכיבים שיש לכולנו בבית. אוליבר מגלה לצופים טיפים, טריקים וקיצורי דרך בבישול והכנת המנות, תוך מחשבה מיוחדת על פתרונות יצירתיים במטבח של תקופת הקורונה, שיעזרו לצופים לבשל אוכל טעים וחסכוני בקלילות.

23:15 עב"מים: תיקי חקירה 2 | 2 Unidentified: Inside America's UFO Investigation, ערוץ ההיסטוריה

עונה שנייה לסדרה בה צוות חוקרים בראשות לואיס אליזונדו – קצין מודיעין לשעבר וסוכן מיוחד שניהל בעבר את פרוייקט העב"מים הסודי של הפנטגון – חושף תיקי עב"מים שהממסד מסתיר מהציבור כבר שנים. בעונה החדשה הצוות חוקר מקרה בו עב"ם הפיל לכאורה מסוק במדינה אירופאית, ונחשפים לסקופ מפי קציני צבא בכירים. תיקים נוספים כוללים חקירת דפוס מדאיג של עב"מים המופיעים ליד בסיסים של חיל האוויר האמריקני בהם יש נשק גרעיני, ומפגש עם טייסי טיסות נוסעים מסחריות המספרים על מקרי כמעט-התנגשות עם עב"מים באוויר שיכלו לגרום להרג של מאות נוסעים.

23:25 מנות השף | My Greatest Dishes, ערוץ האוכל

20 שפים מובילים בעולם חושפים את ארבע המנות האהובות והמשמעותיות ביותר בקריירה שלהם. בין השפים שיופיעו ויבשלו בתוכנית: שף טום קרידג' – בעליו של פאב עם שני כוכבי מישלן; פרו לית' – הידועה כשופטת בתוכניות קולינריה ומחזיקה בקריירה מפוארת שהחלה בקייטרינג והפכה למסעדה מצליחה ובית ספר לבישול; שף מישל רו ג'וניור – משושלת רו האגדית; שף ביל גריינג'ר – מלך הבראנץ' ובעלים של 19 מסעדות ברחבי העולם.

טרוור נואה: אבד בתרגום | Trevor Noah: Lost in Translation, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ שצולם בתיאטרון לינקולן בוושינגטון די.סי.. הקומיקאי מדבר על תוכנית האירוח שלו, על אבולה וגם קצת על טרור.

מחוברים: עולם של נתונים | Connected, נטפליקס | Netflix

סדרת מדע. המדען והעיתונאי לטיף נאסר חוקר את הדרכים המפתיעות והמורכבות שמחברות אותנו זה לזה, לעולם וליקום כולו.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן