Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 04 באוגוסט, 2020

ג'יי ובוב השקט – מההתחלה, שדרות סאנסט, שיקגו Med 2, רשלנות פושעת, משמר מאליבו: הסדרה 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ג'יי ובוב השקט – מההתחלה | Jay & Silent Bob Reboot, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה מטורפת הממשיכה את עלילותיהם של שני הגיבורים המסטולים. הפעם ג'יי ובוב השקט נוסעים להוליווד כדי למנוע הפקת סרט המבוסס על דמויותיהם. עם: ג'ייסון מיוז, קווין סמית'. בימוי: קווין סמית'. ארה"ב, 2019.

18:25 שדרות סאנסט | Sunset Boulevard, ערוץ Yes3

יצירת המופת של בילי ווילדר, אחד הסרטים הטובים בכל הזמנים. מערכת יחסים שנרקמת בין כוכבת עבר מעורערת לתסריטאי צעיר מובילה לרצח. עם: גלוריה סוונסון, ויליאם הולדן, אריך פון שטרוהיים. מועמד ל-11 פרסי אוסקר. ארה"ב, 1950.

22:00 שיקגו Chicago Med 2 | Chicago Med 2, ערוץ Hot Zone + ערוץ Hot VOD

דרמת בית החולים המצליחה של רשת NBC ממשיכה לעונה נוספת. ספוילר – בעונה השנייה של הסדרה הרופאים והצוות הרפואי נמצאים בטריטוריה חדשה. ד"ר קונור רודס (קולין דונל, "הרומן") מתחיל תת-התמחות ככירורג לב עם מנחה שמזלזל בו; ד"ר צ'וי (בריאן טי, "מהיר ועצבני") מנסה להשתמש בשיטות רפואיות משלו ונאלץ להתמודד עם ההשלכות; ריס (רייצ'ל דיפילו, "ג'יין הבתולה") מרגישה אבודה לאחר סיום לימודיה ובוחנת מחדש את הקריירה שלה כשהצעה מפתיעה מד"ר צ'רלס (אוליבר פלאט, "פארגו") משנה את מסלולה.

22:00 רשלנות פושעת | Bleed Out, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור אישי של רשלנות רפואית, שנחשבת לסיבת המוות השלישית המובילה בארצות הברית, הופך למסע בתוך מערכת הבריאות הסבוכה. בשנת 2009, אמו של הקולנוען והקומיקאי סטיב בורוס, ג'ודי, מורה בפנסיה עצמאית, נפלה תוך כדי רכיבה על אופניה והובהלה לבית החולים לניתוח בירך. לאחר חודשים של התאוששות כואבת, היא שוב נפלה. ואז, אחרי שמונה ימים בבית החולים וניתוח שני בירך, בו איבדה כמחצית מדמה, האם בת ה-69 נכנסה לתרדמת וספגה נזק מוחי קבוע. הסרט שמתחיל כיומן וידיאו אישי הופך במהרה לחקירה סבוכה של מערכת הבריאות האמריקנית. 90 דקות, ארה"ב, 2018.

משמר מאליבו: הסדרה 2 | 2 Malibu Rescue: The Series, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרת הנוער. הקיץ חוזר למאליבו, והצוות מתאחד כדי לאחר את תחרות הביץ' מאסטר הבינלאומית – ואפילו להשתתף בה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן