Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 06 באוגוסט, 2020

העוקץ הגדול, מועדון הנשים השקופות, שכחו אותי בגלקסיה, כשהארי פגש את סאלי, תלמה ולואיז, סוניק X, הכלב המטופש שלי, אחי איפה האוטו שלי, סקס בימי קורונה, לילה בטירוף, משחקי הפיתוי, הגשם 3, שבעת חטאי המוות 4, נטשה נטשה: נטליה אוריירו ברוסיה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

העוקץ הגדול | King of Thieves, ערוץ Yes VOD

דרמת פשע מבוססת על סיפור אמיתי בכיכובו של מייקל קיין. חבורת שודדים לונדונית אשר חבריה כבר חצו את גיל ה-70 מחליטה לבצע את השוד האחרון והנועז ביותר בקריירה העשירה שלה. עם: ג'ים ברודבנט. במאי: ג'יימס מארש. בריטניה, 2018.

מועדון הנשים השקופות | Invisibles | Les Invisibles, ערוץ Yes VOD

דרמה קומית מרגשת. מעון לנשים חסרות בית עומד בסכנת סגירה בגלל חוסר הצלחתו בשיקום. כעת מחליטות מנהלות המעון להכשיר את הנשים לשוק העבודה, וכל האמצעים לכך כשרים. עם: אודרי לאמי. בימוי: לואי ז'וליין פטי. צרפת, 2018.

שכחו אותי בגלקסיה | Terra Willy, ערוץ Yes VOD

אנימציית הרפתקאות לכל המשפחה. ילד אסטרונאוט נוחת בכוכב לא מוכר לאחר שאסטרואיד פגע בחללית שלו ושל הוריו. בעזרת רובוט חכם וחבר שפגש בכוכב המוזר, מנסה הילד למצוא את דרכו הביתה. דיבוב: שיר כהן. במאי: אריק טוסטי. צרפת, 2019.

כשהארי פגש את סאלי | When Harry Met Sally, סלקום TV

קומדיה רומנטית. הארי וסאלי הם ידידים המתנגדים למשיכה מינית כדי לשמור על חברותם, מערכת יחסים שתמיד מתהפכת על סף האהבה. שחקנים: מג ראיין, בילי קריסטל. במאי: רוב ריינר. 95 דקות, ארה"ב, 1989.

תלמה ולואיז | Thelma & Louise, סלקום TV

דרמת המסע. עקרת הבית הצייתנית – תלמה, מלווה את חברתה המלצרית העצמאית – לואיז, במסע דיג קצר. עם זאת, לואיז פוגעת באדם שמנסה לאנוס את תלמה בבר. השתיים בורחות למקסיקו. שחקנים: סוזן סרנדון, ג'ינה דייוויס. במאי: רידלי סקוט. 130 דקות, ארה"ב, 1991.

סוניק Xי | Sonic X, סלקום TV

סדרת אנימציה של ניק ג'וניור המבוססת משחק הוידאו, סוניק וחבריו צריכים למנוע מדוקטור אגמן ועוזריו להשתלט על כדור הארץ ועל יהלומי הכאוס.

הכלב המטופש שלי | My Dog Stupid, סלקום TV

קומדיה צרפתית. האדם התקוע בנישואין גרועים, סופר כושל נתקל בכלב בגודל ענק שמעניק לו נחמה וחברות. שחקנים: איוואן אטאל, שרלוט גינסבורג. במאי: איוואן אטאל. 106 דקות, צרפת, 2019.

אחי, איפה האוטו שלי? | ?Dude, Where's My Car, סלקום TV

קומדיה מטורפת. שני סטלנים צעירים ולא מבריקים, יוצאים מלילה מסעיר במסיבה. האירוע אולי בלתי נשכח, אבל הם לא זוכרים כלום ממה שעבר עליהם. זה לא נשמע נורא, אבל למעשה המצב כל כך גרוע שהם אפילו לא זוכרים איפה היחנו את הרכב שלהם. וחיפוש אחריו, במיוחד במצב שלהם, בהחלט מזמין צרות. שחקנים: אשטון קוצ'ר, שון ויליאם סקוט, ג'ניפר גארנר. במאי: דני לינר. 93 דקות, ארה"ב, 2000.

22:00 סקס בימי קורונה | Sex in Lockdown, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

איך השפיע 'סגר הקורונה' על  הסקס בבריטניה? בחודשים האחרונים המכירות של צעצועי המין הרקיעו שחקים בכל רחבי העולם וה'טראפיק' באפליקציות היכרויות היה הגבוה בכל הזמנים, ובכל זאת זוגות רבים דיווחו שבתקופת הסגר הם  קיימו פחות סקס מבעבר… הדוקו-סקס הבריטי החדש ערך סקר נרחב בו נשאלו 2,000 אזרחים בריטים איך השתנה הסקס שלהם בתקופת הסגר. 47 דקות, אנגליה, 2020.

22:00 לילה בטירוף | Game Night, ערוץ Hot Cinema1

קומדיית אקשן. קבוצת חברים מתכנסת כל שבוע לערב משחק ביתי. יום אחד מציע אחיו העשיר של אחד מהם לשחק בתעלומת פשע. כשלבית פורצים בריונים וחוטפים אותו, נראה לכולם שזהו חלק מהמשחק, אבל במהרה הם מבינים שהם הסתבכו עם פושעים אמיתיים מאד. שחקנים: ג'ייסון בייטמן, רייצ'ל מקאדמס, קייל צ'נדלר. במאים: ג'ון פרנסיסי דיליי, ג'ונתן גולדסטיין. ארה"ב, 2018.

23:05 משחקי הפיתוי | The Pickup Game, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

האם יצאתם פעם לדייט והרגשתם שאתם משעממים את מי שיושבת מולכם? קרה לכם שראיתם מישהי שמוצאת חן בעיניכם, אבל התביישתם או הובכתם לגשת ולדבר איתה? למזלכם, ממש מתחת לאף שלכם, מתנהלת תעשייה הכוללת קהילות שלמות ברחבי העולם, אלפי מורים ותלמידים ומגלגלת מיליוני דולרים בשנה. מטרתה? ללמד אתכם כיצד 'ללכוד' נשים בעזרת אומנות הפיתוי. נא לשבת, השיעור מתחיל. קנדה, 2019.

הגשם 3 | 3 The Rain, נטפליקס | Netflix

עונה 3 ואחרונה לסדרת המדע בדיוני הדנית. שש שנים לאחר שנגיף שהופץ באמצעות גשם חיסל את רוב תושבי סקנדינביה, אח ואחות מצטרפים לחבורת שורדים צעירים בניסיון למצוא מקום מבטחים – ותשובות.

שבעת חטאי המוות 4 | 4 The Seven Deadly Sins, נטפליקס | Netflix

עונה 4 לסדרה המבוססת מאנגה. רודנים משתלטים על הממלכה, והנסיכה המודחת יוצאת למסע בעקבות חבורת אבירים רשעים שהתפרקה. אולי הם יוכלו לעזור לה לשוב אל כס המלוכה.

נטשה נטשה: נטליה אוריירו ברוסיה | Nasha Natasha, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. צילומים מההופעות ומאחורי הקלעים מתעדים את חייה של נטליה אוריירו. הכוכבת המצליחה מאורוגוואי, בסיבוב הופעות מול קהלי ענק ברחבי רוסיה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן