Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

פאפא ג'ונס: פיצות עולמיות רשת הפיצריות השיקה סדרה חדשה של פיצות, שמנסות להביא טעמים ממקומות שונים בעולם לבית שלנו בישראל. בתקופה בה כמעט בלתי אפשרי לטוס לחו"ל, זה בדיוק מה שאנו צריכים. מה בתפריט? טוסקנית שש גבינות הכוללת פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובולונה ומוצרלה; איטלקית חריפה המשלבת כדורי בשר, פפרוני בקר וצ'ילי כתוש; היוונית, המשלבת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פאפא ג'ונס: פיצות עולמיות

רשת הפיצריות השיקה סדרה חדשה של פיצות, שמנסות להביא טעמים ממקומות שונים בעולם לבית שלנו בישראל. בתקופה בה כמעט בלתי אפשרי לטוס לחו"ל, זה בדיוק מה שאנו צריכים. מה בתפריט? טוסקנית שש גבינות הכוללת פרמז'ן, רומנה, אסיאגו, פונטינה, פרובולונה ומוצרלה; איטלקית חריפה המשלבת כדורי בשר, פפרוני בקר וצ'ילי כתוש; היוונית, המשלבת גבינת פטה, בצל סגול, עגבניות טריות, זיתים שחורים, פלפל פפרוצ'יני (חריף), מוצרלה ואורגנו; וקריביאן, המשלבת פפרוני בקר עם אננס, בצל סגול ואותו פפרוצ'יני מהפיצה הקודמת. אנו ניסינו את היוונית ואת הקאריבאן – שתיהן עשויות מאותו בצק מוצלח המאפיין את כלל הפיצות של הרשת, עם כמות מכובדת של התוספות השונות. שתיהן גם חריפות, כמתבקש, הודות לכמות מכובדת של הפלפל המובטח. מבין השתיים, היוונית היא הסטנדרטית יותר עקב שילוב טעמים מוכר. הקריביאן הפתיעה אותנו – שילוב רכיבים שלא היינו חושבי םלשלב ביחד שיוצרים ביחד פיצה מיוחדת. כל הפיצות נמכרות ב-30% הנחה בימים אלה. 84.9-89.9 שקלים לפני הנחה. להשיג ב- 6699* וב-www.papajohns.co.il.

צילום: יח"צ חו"ל

קימברלי קלארק: מטליות אנטיבקטריאליות באריזת  TO GOשל ניקול

בימים מוכי הקורונה, בהם אנו נמצאים, ההשקה הזו מתבקשת. מדובר בהרחבה של סדרת מוצרים ותיקה, הכוללת מוצרים אנטיבקטריאליים לניקוי וחיטוי. מעתה ניתן לרכוש גם מטליות לחות אנטיבקטריאליות באריזת TO GO ומטליות לחות אנטיבקטריאליות לחדרי שירותים באריזת TO GO, במקביל למטליות לחות 70% אלכוהול לחיטוי יסודי, מטליות רב שימושיות אנטיבקטריאליות בתוספת סיבי נחושת, מטליות לחות אנטיבקטריאליות לניקוי וחיטוי הרצפה ומוצרים נוספים. אהבנו את התופסת לסדרה הזו – האריזות נוחות לשימוש חוזר, המטליות שומרות על הלחות שלהן לאורך זמן, וככל שאנו יכולים להעיד על כך, הן מספקות תחושה נקיה ורעננה. עד 16.9 שקלים ל-15 יחידות. להשיג ברשתות שיווק מובחרות.

צילום: יח"צ

 

מיה תעשיות מזון: ציפוי לשניצל

בתור מכורים ותיקים לשניצלים, ההשקה החדשה של החברה סיקרנה אותנו במיוחד. מדובר בארבעה ציפויים שונים לשניצלים, הנמכרים באריזה של 500 גרם. המבחר כולל ציפוי בתיבול עדין, ציפוי עם עשבי תיבול, ציפוי עם שום וציפוי פיקנטי. מבינהם אהבנו במיוחד את הציפוי עם השום – התוספת העדינה של השום מורגשת והיא משדרגת את השניצלים הביתיים שלנו כל כך, עד שלא הבנו למה מוצר כזה לא היה קיים עד היום. הציפוי עם התיבול העדין, לעומת זאת, מהווה חלופה למוצרים ותיקים ומתחרים, והוא לא מספק חוויה שונה או מיוחדת. נשמח שבשלב הבא נקבל את המוצרים באריזות קטנות יותר.

עד 10.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברמי לוי, יינות ביתן, מגה, חצי חינם, אושר עד, יש, ויקטורי ועוד.

צילום: מיה

 

גרנייה: גרנייה Bio

המותג מבית לוריאל פריז משיק לראשונה סדרת מוצרי טיפוח לעור הפנים, שכולם אורגניים. הסדרה כוללת מוצרי אנטיאייג'ינג, לחות וניקוי לעור הפנים, המכילים תמציות מי פרחים ושמנים אתריים אורגניים, כולם טבעוניים ועומדים בתקן EcocertGreenlife. אנו ניסינו את ג'ל הניקוי וקרם הלחות מתוך הסדרה, ונהנינו מהם מאוד – הם קלילים יחסית ומתאימים בעיקר לעור צעיר ורגיל. ג'ל הניקוי עשה עבודה טובה בניקוי העור, וקרם הלחות הוסיף כמות מכובדת של לחות שנשארה על העור לאורך היום, מבלי ליצור תחושה של כובד. 12.9-54.9 שקלים. להשיג בסופר פארם.

צילום: יח"צ

 

כדאי לדעת

Pet-Best הוא סופרמרקט ענק, חדש, המיועד כולו לבעלי חיים. תמצאו בו מותגים בינלאומיים בולטים המתמחים במזון לכלבים, חתולים, זוחלים ומכרסמים, כולל Nature Protection, Petex, Advance, Instinct, go!, Now ו- Blue Valley. במקביל תמצאו כאן כל אביזר ומוצר משלמים שבעל החיים שלכם – או אתם – תרצו. במקביל למקום הפיזי ניתן לקבל שירות וייעוץ און-ליין ולהזמין משלוח למרבית חלקי הארץ, תוך מספר שעות וללא תוספת תשלום.

Pet-Best, המעפילים 3, הרצליה-כפר שמריהו. 3647*, www.petbest.co.il

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן