Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 09 באוגוסט, 2020

שחור וכחול | Black and Blue, ערוץ Yes VOD דרמה אקשן אקטואלית. שוטרת שחורה צעירה עדה לרצח שמתבצע על ידי שני שוטרים מושחתים שיעשו הכל כדי למנוע ממנה לחשוף את האמת. עם: נעמי האריס, טייריז גיבסון. בימוי: דון טיילור. ארה"ב, 2019. 22:00 הקומיטמנטס | The Commitments, ערוץ Yes3 דרמה מוזיקלית. חבורת מובטלים מאירלנד מקימה להקה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שחור וכחול | Black and Blue, ערוץ Yes VOD

דרמה אקשן אקטואלית. שוטרת שחורה צעירה עדה לרצח שמתבצע על ידי שני שוטרים מושחתים שיעשו הכל כדי למנוע ממנה לחשוף את האמת. עם: נעמי האריס, טייריז גיבסון. בימוי: דון טיילור. ארה"ב, 2019.

22:00 הקומיטמנטס | The Commitments, ערוץ Yes3

דרמה מוזיקלית. חבורת מובטלים מאירלנד מקימה להקה של מוזיקת נשמה ומנסה להתגבר על כל המכשולים בדרך להצלחה. עם: קולם מיני, אנדרו סטרונג, רוברט ארקינס. בימוי: אלן פארקר. אירלנד, 1991.

22:00 עדות זועקת | Outcry, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סדרת פשע יוצאת לחפש את הצדק עבור כוכב פוטבול שהורשע באונס ילדים, בליבה של טקסס. גרג קלי, כוכב פוטבול בן 19 בתיכון בטקסס מואשם בקיץ 2013 בתקיפה מינית של שני ילדים בני 4 במעון יום (חברו של קלי, ג'ונתן מקארתי, איפשר לו באותם ימים להתגורר באותו מעון שהופעל על ידי אימו, לאחר שהוריו אושפזו). על סמך עדויותיהם של שני הילדים הוא נמצא אשם, מורשע על ידי חבר מושבעים ונשלח לכלא ל-25 שנה ללא אפשרות לשחרור. אלא שמה שנראה ברור מאליו – שמדובר בפדופיל, מתחיל להצטייר לאט לאט באופן שונה… בימוי: פאט קונדליס. חמישה פרקים בני 60 דקות, ארה"ב, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן