Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 12 באוגוסט, 2020

מתוייגת 2, זאק ומיה 2, שליחות קטלנית, טריגר, ג'ולי אנדרוז לנצח, גרינליף 5, (לא) בריא, גונג'ן סקסנה: הלוחמת במרומים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתוייגת 2 | 2 T@gged, סלקום TV

עונה שנייה לסדרת המתח לנוער, שבה סדרת סרטונים אלימים מופצת בקרב קבוצת נערות בתיכון להן סוד אפל משותף בעבר.

זאק ומיה 2 | Zac and Mia 2, סלקום TV

העונה השנייה של סדרת הדרמה לנוער על בחור ובחורה שמכירים ומתחברים במחלקה האונקולוגית.

שליחות קטלנית | The Terminator, סלקום TV

סרט פעולה. בעתיד הפוסט-אפוקליפטי, רובוטים מרושעים משגרים סייבורג לשנת 1984, כדי להרוג אישה שבנה שטרם נולד, ואשר עתיד להנהיג את המורדים האנושיים. שחקנים: ארנולד שוורצנגר, לינדה המילטון, בס מוטה. במאי: ג'יימס קמרון. 107 דקות, ארה"ב, 1984.

טריגר | Trigger, ערוץ Hot VOD

מותחן פשע פסיכולוגי רוסי שהופק על-ידי הערוץ הרוסי הראשון (הערוץ המרכזי ברוסיה) וחברת ההפקות 'בטא פילם'. הסדרה נוצרה ובוימה על-ידי הבמאי דמיטרי טיורין. את הסדרה מוביל את השחקן מקסים מטבייב, ומטבייב מגלם את דמותו של ארטיום, פסיכולוג לא קונבנציונלי שעובד בצד הצפוני והאופנתי של מוסקבה. ארטיום מאמין בשיטה השנויה במחלוקת של 'טיפול פרובוקטיבי', בה הוא מעמת את המטופלים שלו עם הטראומות הכי עמוקות שלהם באופן ברוטלי וישיר בכדי להביאם להתרה. לאחר שמטופל שלו לא עמד במתח הטיפול ולקח את חייו, ארטיום נשלח לכלא על הריגה ברשלנות. עכשיו שהוא חופשי, הוא פותח קליניקה חדשה ומנסה להחזיר את חייו למסלולם; להחזיר אליו את אשתו, להגן על אחותו הקטנה מבן זוגה האלים ולהוכיח את חפותו במותו של המטופל לשעבר. ארטיום יודע את זהות הרוצח האמיתי, אבל מחכה לו מאבק קשה להשגת ההוכחות. עם כל מטופל שהוא עוזר לו לפתור את בעיותיו, ארטיום מתקרב לפתרון של בעיותיו שלו.

22:05 ג'ולי אנדרוז לנצח | Julie Andrews Forever, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מאחורי השחקנית ג'ולי אנדרוז מסתתרת קריירה מפותלת, רגעי תהילה מטאוריים לצד זמנים קשים ונפילות כואבות. זהו מסעה המופלא של ילדת פלא ביישנית בעלת קול מלאכי, בת להורים אלכוהוליסטים שהכריחו אותה לשיר, שהפכה לשחקנית אייקונית ופורצת דרך ששינתה את עולם הקולנוע. צרפת, 2020.

גרינליף 5 | 5 Greenleaf, נטפליקס | Netflix

עונה 5 לסדרת הדרמה. למרות שבני משפחת גרינליף מנהלים כנסיה ענקית במיסיסיפי, חייהם העסקיים והפרטיים מוכתמים בשחיתות, ניאוף וחטאים נוספים.

(לא) בריא | (Un(Well, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית שצוללת אל נבכח התעשיה היוקרתית של מוצרי הבריאות, שמשווקת הבראה ויופי. האם המוצרים מקיימים את ההבטחות?

גונג'ן סקסנה: הלוחמת במרומים | Gunjan Saxena: The Kargil Girl, נטפליקס | Netflix

מסעה של הצוערת גונג'ן סקסנה, שעשתה היסטוריה והייתה לטייסת הקרב הראשונה של הודו במלחמת קרגיל. שחקנים: ג'אנווי קאפור, פאנקג' טריפאטהי, אנגד בדי. במאי: שאראן שארמה. 108 דקות, הודו, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן