Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 13 באוגוסט, 2020

אחי איפה האוטו שלי, מי הפליל את רוג'ר ראביט?, פוקהונטס, פוקונטס 2: מסע לעולם חדש, אוסטין פאוארס: מרגל עם סגנון, שומרים על השכונה, דם סמיך 2, מסיבת הפרידה של ריצ'ארד, גרטה, אסטריקס ושיקוי הקסמים, כמו כולן, ילדי השואוביז, אחוזת דאונטון, אלילים 2, ילדה קלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחי, איפה האוטו שלי? | ?Dude, Where's My Car, פרטנר TV

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 06 באוגוסט, 2020, בסלקום TV

מי הפליל את רוג'ר ראביט? | ?Who Framed Roger Rabbit, פרטנר TV

שילוב בין שחקנים לדמויות מצוירות מבית היוצר של וולט דיסני והאחים וורנר. בלש עוקב אחר הזמרת ג'סיקה ראביט וחושף פרשיית רצח בה מעורב בעלה הארנב, רוג'ר ראביט. במאי: רוברט זמקיס. ארה"ב, 1988.

פוקהונטס | Pocahontas, סלקום TV

סרט האנימציה הראשון של דיסני המבוסס על דמות היסטורית אמיתית. הסרט זכה בשני פרסי אוסקר בקטגוריות המוזיקליות. סיפורה של צעירה אינדיאנית בשם פוקהונטס, המתאהבת בג'ון סמית – מגלה ארצות בריטי המגיע לארצה. ג'ון מגיע עם אוניה מסתורית ובה מתיישבים אנגלים המגיעים לכבוש את ארצה ומערערים את שלוות המקום והאזרחים. במאי: מייק גבריאל, אריק גולדברג. ארה"ב, 1995.

פוקהונטס 2: מסע לעולם חדש | Pocahontas II: Journey to a New World, סלקום TV

סרט ההמשך לקלאסיקה של דיסני. כששמועה על מותו של ג'ון סמית' מגיעה לנסיכה הילידית-אמריקנית פוקהונטס, היא מפליגה לאירופה כדי לנהל משא ומתן על שלום בין עמה לבריטים.. במאי: טום אלרי, ברדלי ריימונד. 73 דקות, ארה"ב, 1998.

אוסטין פאוארס: מרגל עם סגנון | Austin Powers: International Man of Mystery, סלקום TV

הסרט הראשון בסדרת סרטי הפרודיה על סרטי ג'יימס בונד. אוסטין פאוורס, מרגל בריטי שהוקפא בשנות ה-60, מופשר ומוחזר לחיים, כאשר הנבל המיתולוגי, ד"ר איוול, חוזר מהחלל ומטיל אימה על כדור הארץ עם התכניות המרושעות שלו. שחקנים: מייק מאיירס, אליזבת' הרלי, ג'ו סון. במאי: ג'יי רואץ'. 94 דקות, בריטניה, 1997.

שומרים על השכונה | The Watch, סלקום TV

קומדיית אקשן בדיונית. הסרט מתאר את קורותיהם של ארבעה גברים מהפרברים של אוהיו. בניסיון להפיג את השעמום הרב שמאפיין את חייהם באזור, הם מחליטים להקים יחידת משמר אזרחי שכונתית. כששומר לילה נרצח באופן מסתורי, הם מבינים שעליהם להגן על השכונה ולמצוא את הרוצח. אולם עד מהרה הם מגלים כי הרוצח הוא חייזר בכסות של בן אנוש, אשר מכין פלישת חייזרים מתכוננת לכדור הארץ. באופן מפתיע הארבעה הופכים לתקווה האחרונה של האנושות על פני כדור הארץ. כעת יש להם מטרה בחיים: עליהם להציל את העולם. שחקנים: בן סטילר, ווינס ווהן, ג'ונה היל. בימוי: עקיבא שפר. ארה"ב, 2013.

דם סמיך 2 | 2 Blood, ערוץ Yes VOD

עונה שניה לדרמה המסתורית, המותחת והמסוגננת העוסקת בסודות ישנים, בגידות מן העבר ושקרים בתוך המשפחה. ספוילר – העונה: ג'ים, אב המשפחה, חוזר הביתה ומגלה כי בתו חלתה באותה מחלה כמו אמה. כל ניסיונותיו להחיות את הקשר המשפחתי ולחבר מחדש בין חברי המשפחה רק גורמים לו ולכולם לכאב וסבל רב יותר.

מסיבת הפרידה של ריצ'ארד | Richard Says Goodbye | The Professor, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

קומדיה שחורה. ריצ'רד, מרצה בקולג', מתבשר שיש לו ששה חודשים לחיות. הוא מחליט לבלות את הזמן שנותר לו כחיית מסיבות חסרת גבולות וריסון. עם: ג'וני דפ, זואי דויטש, רוזמרי דה ויט. בימוי: וויין רוברטס. ארה"ב, 2018.

גרטה | Greta, ערוץ Yes VOD

מותחן פסיכולוגי. צעירה ניו יורקית מחליטה לחפש את בעליו של תיק נטוש ונתקלת בגרטה, פסנתרנית צרפתייה ובודדת. בין השתיים מתפתחת חברות, אך לגרטה סודות ומניעים נסתרים. עם: איזבל הופר, קלואי גרייס מורץ. בימוי: ניל ג'ורדן. 2019.

אסטריקס ושיקוי הקסמיםAsterix: The Secret Of The Magic Potion, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 08 באוגוסט, 2020, בשעה 12:00, בערוץ Hot Cinema Kids

כמו כולן | A Regular Woman, ערוץ Yes VOD

דרמה מבוססת על סיפור אמיתי. צעירה יפה, בת למשפחת מהגרים מוסלמים אדוקה בגרמניה, מבקשת לחיות את חייה ע"פ רצונה. היא בורחת לברלין ומתאהבת, אך משפחתה מסרבת להרפות ממנה. עם: אלמילה בגריאצ'יק. בימוי: שרי הורמן. גרמניה, 2019.

22:00 ילדי השואוביז | Showbiz Kids, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 15 ביולי, 2020, בשעה 22:00, בערוץ Yes VOD

22:00 אחוזת דאונטון | Downton Abbey, ערוץ Hot Cinema1

לפרטים נוספים ראו יום, שלישי, 11 באוגוסט, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

אלילים 2 | 2 Ride On Time, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה תיעודית שחושפת את עולמן של להקות הבנים הפופולאריות ביותר ביפן.

ילדה קלה | An Easy Girl | Une Fille Facile, נטפליקס | Netflix

דרמה קומית. נערה שבאה לבלות את הקיץ עם בת דודתה בקאן מסתנוורת מאורח חייה הנהנתני, ובדרך לומדת כמה דברים על עצמה ועל מה שחשוב לה. שחקנים: מינה פאריד, זאהיה דאהר, בנואה מז'ימל. במאית: רבקה זלוטובסקי. 92 דקות, צרפת, 2019.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן