Skip to content

שר התיירות: עלויות הנופש בארץ יופחתו בכ-20%

ההוזלה תושג בעזרת הפחתת רגולציה עצמית של משרד התיירות ושל משרדים אחרים, לצד שינויי חקיקה בתכנון. מאת עירית רוזנבלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שר התיירות גילה הבוקר בכנס הבינלאומי לאדריכלות ועיצוב בתי מלון, כי עלויות הנופש עשויות לרדת בעזרת הפחתת רגולציה עצמית של משרד התיירות ושל משרדים אחרים, לצד שינויי חקיקה בתכנון

מאת עירית רוזנבלום

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, גילה הבוקר (שני) בכנס הבינלאומי לאדריכלות ועיצוב בתי מלון, כי אפשר יהיה להפחית את עלויות הנופש בכ-20% בעזרת הפחתת רגולציה עצמית של משרד התיירות והסרת רגולציה מול משרי האוצר, הפנים והמשפטים, לצד שינויי חקיקה בתכנון. אלה כמה מהמלצות הוועדה להורדת עלויות הנופש בראשות מנכ"ל המשרד, נועז בר ניר, שיפורסמו אחרי הפסח.

מיסז'ניקוב הוסיף כי צעדים נוספים להפחתת מחירי הנופש הם מענקים ותמריצים לבניית מלונות חדשים והוספת חדרי מלון למלונות קיימים: "כשההיצע ישתווה לביקוש, המחירים יתחילו לרדת", הוסיף השר.

בתי מלון
בתי מלון בתל אביב (צילמה: שרית פרקול)

בתגובה אמר למגפון הבעלים של רשת פתאל, דוד פתאל, כי צריך להמתין לפרסום ההמלצות, אולם "בעקרון הכיוון נכון ונועד להקל עלינו בעלויות, שכן אין לשכוח גם את יוקר המחיה בישראל, שמשפיע  גם על המלונות".

נשיא התאחדות המלונות, עמי פדרמן, אמר בדברי הפתיחה שלו לכנס, כי כיום אנחנו "בתקופה של אובר דיזיין – הדברים מתיישנים מהר, ולכן דרוש עיצוב מלונאי לאורך זמן, שלא יתיישן תוך שנתיים-שלוש".

הכנס, שאורגן על ידי קבוצת המדיה בית ונוי בשיתוף עם התאחדות המלונות בישראל, דן בהבטים שונים של אדריכלות במלונאות ובאתרי תיירות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן