Skip to content

שרה נתניהו: אני אישה מוכה

בראיון טלפוני שהתקיים מול חדשות 12, טענה נתניהו כי היא חשה שהוטרדה מינית וציינה שהיא "עוברת ימים לא קלים, לא פשוטים - ואפילו קשים". היא גם סיפרה על תלונה שהגישה במשטרה בנוגע להטרדתה המינית. לגבי המחאה המתקיימת מול ביתה בבלפור אמרה שרה נתניהו כי "בהפגנות אנשים שהם חוליגנים, אנרכיסטים, שאין להם עניין בשיפור הכלכלה, לא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, התייחסה  היום (רביעי) לתלונה שהגישה במשטרה על הטרדה מינית נגדה וטענה: ""אני אישה מוכה והילדים שלי מוכים". "אני בפירוש מרגישה שעברתי אלימות מינית", טענה נתניהו. בריאיון שהעניקה לעופר חדד מחדשות 12  ציינה נתניהו כי היא "עוברת ימים לא קלים, לא פשוטים – ואפילו קשים". היא גם סיפרה על התלונה שהגישה במשטרה אתמול בנוגע להטרדתה המינית.

"אתמול הגיעה חוקרת בכירה מהמשטרה שמתעסקת בדברים האלה", אמרה נתניהו. "היא דיברה איתי בצורה של הבנה – כי כך צריך לנהוג באנשים שמגישים תלונה על הטרדה מינית. ואני בפירוש מרגישה שעברתי אלימות מינית. חוץ מהמצעד המזעזע הזה של הבלונים והפוסט שקורא לאנוס אותי בצורה בוטה במילים כ"כ נמוכות". היא הוסיפה כי היא חשה מאוימת עקב ההפגנות וטוענת כי ההבטחה סביבה לא כל כך שמורה ומהודקת כמו בעלה ראש הממשלה או בדומה לשר הביטחון בני גנץ. לטענתה לפני מספר שבועות ניסו לירות לפידים לביתה ואף שברו רגלים לבלש משטרה.
נתניהו טענה כי הגינוי להטרדתה המינית צריך להגיע מכלל ציבור הנשים ומכל הצדדים הפוליטיים: "מה שאני רוצה להגיד זה שאסור לתת זה להתרחש. אני שומעת רק צד אחד – ולצערי זה בא כאילו זה פוליטיקה, זה לא צריך להיות פוליטי. הגינוי למה שעשו לי צריך לבוא מכל הנשים, מכל האנשים. זה צריך לבוא מכל הצדדים. הייתי מצפה מהח"כיות שמצקצקות ומדברות על זכויות נשים, כמו זנדברג ומיכאלי, שגם הן יהיו קול", אמרה נתניהו.

אחת מה"חוליגנים" ה"אנרכיסטים" "המריצים שורות" במחאה (צילום: ציפי מנשה)

בהתייחס לאיומים ברצח נגד בני משפחתה אמרה נתניהו לשדרן שהיא לא מאחלת לו כאב "ולא לאף אחד שצופה בנו ולא לאף אחד מערוצי הטלוויזיה – שמגבים את ההפגנות האלה – את מה שכותבים עליי ועל ילדיי. הם מתארים איך הם ירצחו אותנו. אני קוראת איך יחתכו איברים לילדים שלי, דברים מזעזעים, אז למה אני לא שומעת גינוי לזה?".
נתניהו התייחסה להפגנות מול בלפור ואמרה: "אתה רואה בהפגנות אנשים שהם חוליגנים, אנרכיסטים, שאין להם עניין בשיפור הכלכלה, לא כולם אבל הרבה. אתמול קיבלתי בוואטסאפ תמונה של קקי ועל ידו מסיכה, הם עושים צרכים ברחוב", סיפרה. "רופא אמר לי שחולה כמעט מת לו בהדסה כי החוליגנים חסמו את הרחוב ועיכבו את האמבולנס בשעתיים. אנשים ימותו, ולא שמעתי גינוי לאנרכיסטיות הזאת. אנשים גם מריצים שם שורות".

התנצלותו של יאיר נתניהו (צילום מהטוויטר)

כשנשאלה על ההתנצלות שפרסם בנה יאיר בעקבות האיום בתביעת דיבה מצד הפרשנית דנה ויס, (נתניהו העלה פוסט בו רמז כי העיתונאית הגיעה למעמדה לא בזכות כישוריה בתחום התקשורת ושאל, מה דעתכם?) אמרה: "אני לא הייתי בעד זה, הייתי בעד שיתנצל", אך הוסיפה ותקפה: "דנה ויס לא מתנהגת בתור עיתונאית אלא בתור דמות פוליטית חד צדדית. זה לא מצדיק גם את האמירה שלה – כשאמרה 'ילד קקות' על הבן שלי. דנה ויס פוגעת בי יום יום לילה לילה. הפגיעות שלה בי הן פי מיליון ממה שהילד שלי עשה".
חדד שאל אותה על יועצו של ראש הממשלה, נתן אשל, והעובדה שהוא עדיין עובד אצלכם למרות ש"פוטר" לכאורה אחרי שהתגלה  כי צילם אברי מין מתחת לחצאיות של נשים, תקפה נתניהו שוב והאשימה גם את השמאל בדברים נוראיים לא פחות: "אני לא פה כדי לדבר על נתן אשל. יש הרבה חברי כנסת מהשמאל שעושים דברים נוראיים ואף אחד לא מדבר ולא בודק, אז אל תדבר איתי על נתן אשל".

"אני אישה מוכה וילדיי הם ילדים מוכים", התלוננה אשת ראש הממשלה. "תהדהדו את הכאב שלי כאישה וכאמא על מה שעושים לנו. היה ארגון נשים אחד שכן הרים את הכפפה והגיש תלונה ליועמ"ש שיפתח בחקירה על אותו אדם חולני". על השמועות שהיא ומשפחתה דוחפים את בעלה ראש הממשלה לבחירות אמרה: "פייק ניוז".

יו"ר נעמת, חגית פאר, הגיבה לטענות נתניהו ואמרה לתקשורת כי "הגברת נתניהו אינה אישה מוכה -מדובר בזילות של המושג והגברת נתניהו שביקרה בעבר במקלטים לנשים מוכות יודעת זאת".

מטעם תנועת CRIMEMINISTER, ממובילות המחאה  כנגד נתניהו נמסר בתגובה: "רעיית המושחת מבלפור טוענת שהיא אישה מוכה ושהמפגינים מסוממים. אין גבול לניתוק, לחוצפה ולהסתה שיוצאת מבלפור. גברת נתניהו, את לא אישה מוכה, את אישה חולה.  השלטון הכושל והמושחת של בעלך מכה באזרחים והופך רבים מהם למובטלים חסריי תקווה".
ישי הדס ממנהיגי התנועה הוסיף: "גברת נתניהו, את שקרנית ומסיתה בדיוק כמו בעלך. מסכן. אני עדיין בהלם ומנסה להתאושש מדברייך".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן