Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

SACARA: סדרת HAIR SALON ההשקה האחרונה של הרשת מיועדת, כמובן, לטיפוח השיער. מדוברת בסדרה של מוצרים שאינם מכילים בתוכם מלחים או פרבנים, והם מיועדים לשיער שעבר החלקה וצבע, המתמודד עם נזקי הקיץ. הסדרה כוללת  13 מוצרים, בהם סרום הזנה, מסיכה שיקומית, שמפו סילבר לשיער בלונדיני ואמפולה טיפולית המבטלת חשמל סטטיבמוצרים ישנם, בין השאר, גם שמן […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

SACARA: סדרת HAIR SALON

ההשקה האחרונה של הרשת מיועדת, כמובן, לטיפוח השיער. מדוברת בסדרה של מוצרים שאינם מכילים בתוכם מלחים או פרבנים, והם מיועדים לשיער שעבר החלקה וצבע, המתמודד עם נזקי הקיץ. הסדרה כוללת  13 מוצרים, בהם סרום הזנה, מסיכה שיקומית, שמפו סילבר לשיער בלונדיני ואמפולה טיפולית המבטלת חשמל סטטיבמוצרים ישנם, בין השאר, גם שמן זרעי ענבים, שמן ארגן, שמן אובליפיחה, שמן הבוראג' וחלבון קרטין. אנו ניסינו את האמפולה הטיפולית – זו סיפקה מידה של לחות ורכות לשיער, ובמצבים של יובש גם היה פחות חשמל סטטי.

19.9-29.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-www.sacara.co.il.

צילום: רון קדמי

 

אסם: במבה כדורים ענקיים

אז מה היה לנו? במבה עגולה, במבה קטנה (במביני), במבה בצורת בייגלה (במבה שהתחפשה), במבה ענקית (במבה בומבה), במבה קטנה מסוג אחר (במבה ביס), וכמובן במבה במילויים שונים. עכשיו מגיעה במבה בצורת כדור, אבל כדור ענק, מהסוג של הבומבה שהוזכרה קודם לכן. בחברה גם אומרים שיש במוצר הזה כמות גדולה מהרגיל של חמאת בוטנים, אבל את העובדה הזו לא הצלחנו לזהות בטעם או במרקם. באופן מפתיע, יש משהו בצורה ובגודל שהבמבה הזו שעושה אותה מהנה לאכילה יותר מהרגיל – אפילו הבומבה הקודמת לא הלהיבה אותנו ככה.

עד 6.45 שקלים ל-60/80 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

CEPIA: מוצרי בננות

כאשר קיבלנו את המוצרים החדשים מהסדרה, אותם משווקת חברת פלפוט, לא כל כך הבנו במה מדובר. אבל עשינו את מה שהיה עלינו לעשות: נתנו אותם לילדה בת ארבע וחצי שאנו מכירים היטב. היא ידעה במה מדובר ושמחה לקבל. אז במה מדובר? סדרה חדשה של מוצרים אותם הילדות אוספות. ההשקה של החברה מתחלקת בין מחבק הבננות – ליין עם דמויות הקראשי, להן זרועות ארוכות שמחבקות הכל, המגיעות בצבעים שונים וכוללות דמויות חדשות – נמרים, פנדות, חד קרן, קופים, ג'ירפות ועוד. יש גם מדבקות אבני חן, צמח מטפס ומסיכת פנים שנצמדת לפנים וכך הילדה תראה כמו הקראשי שלה. במקביל השיקה החברה בייבי בננות – שלישיית בייבי בננות מתוקות שבתוכן 3 בייבי קראשי, שלכל אחד מהם מוצץ ובקבוק, וכן טבעת מיוחדת שבייבי קראשי יכול להתיישב עליה. הסדרה מגיעה בצבעי צהוב, ורוד ותכלת. הכל מיועד לבני 4 ומעלה.

34.9/44.9 שקלים. להשיג בחנויות פרטיות וברשתות צעצועים וספרים, חנויות כלי כתיבה ומתנות וכן ב-http://www.palphot.co.il.

צילום: סטודיו פלפוט

 

ביופור: Lacto Feel + ואבחון אונליין

חברת הקוסמטיקה הישראלית השיקה מוצר חדש, המבקש לעשות שני דברים: להבהיר כתמים ולחדש את העור. הייחוד העיקרי של המוצר הוא בעובדה שהוא מתאים לעונת הקיץ, שכן מרבית הטיפולים והמוצרים המבקשים להבהיר כתמים מיועדים לשימוש בחורף בלבד. בקרם יש 10% חומצה לקטית, חומצה סליצילית ומרכיבים נוספים, שתפקידם ליצור חידוש עדין והדרגתי של העור וכן למנוע היווצרות של כתמים חדשים. אחרי כמה שבועות של שימוש תדיר במוצר, שמחנו לגלות שהוא עומד בהבטחה – העור נראה רענן יותר, הכתמים הקיימים פחות ברורים, ולא נצפו חדשים.

המוצר הוא רק חידוש אחד שמציעה החברה בימים אלה. כדי להתאים את המוצר המתאים ביותר לעור היא מציעה מעתה אבחון אונליין של מצב העור ומשלוח מוצרים מתאימים לאחר מכן, ישירות הביתה/למשרד. האבחון נעשה על ידי קוסמטיקאית מוסמכת בשיחה וידאו, הוא כולל מעקב בהמשך הדרך, והוא ניתן ללא תשלום (המוצרים נמכרים בתשלום כמובן). למרות החשש שלנו האבחון שקיבלנו בדרך זו היה מדויק, והודות לשימוש במוצר השתפר מצבו של העור שלנו.

260 שקלים למוצר החדש. לפרטים ולתיאום אבחון, www.getbeauty.co.il.

צילום: אמיר יהל

 

 

כדאי לדעת

 

רגע לפני תחילת הקורונה בישראל עברה החנות פינוקיצ'ן למקומה החדש, גם הוא בנס צמיונה. חנות זו מציעה מוצרים ללא גלוטן בלבד, והיא כוללת בתוכה את כל מה שצריך למטבח נטול גלוטן, כולל תבלינים, קמחים, שוקולדים ולחמים. גולת הכותרת של החנות הן עוגות, בורקס, מאפים מתוקים (כולל קרואסונים), ואפילו ג'חנון טרי, כולם נעשים ללא גלוטן. עבור מי שאינו צורך גלוטן מדובר בבשורה של ממש, שכן מעטים המקומות בישראל המציעים מבחר זה של מוצרים. אחרי שטעמנו את הג'חנון ללא גלוטן אנו שמחים לומר שמעטים המקומות שגם מצליחים לספק מוצרים טעימים שנרצה לאכול מהם פעם נוספת. כדאי לדעת כי לא צריך להגיע עד לנס ציונה – מכאן יוצאים משולחים למרבית חלקי הארץ.

להשיג ביקינטון 6, נס ציונה, https://pinukitchen.co.il/shop/.

צילום: גיא חמוי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן