Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 16 באוגוסט, 2020

קל כנוצה, הקומה האחרונה 2, המרוץ לעוגה 3, עפרה, המבוך של פאן, בנקסי: המבוקש ביותר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קל כנוצה 2 | 2 Light as a Feather, סלקום TV

עונה שנייה של סדרת המתח / אימה לנוער על חמש מתבגרות המתמודדות עם משחק חברה ההופך למציאות קטלנית.

11:00 הקומה האחרונה 2, ערוץ טין ניק

מה קורה כשדור ה-Z מקבלים מפתח לדירת חלומות בקומה גבוהה ממנה הם אמורים להעביר קיץ שלם של שידורים? קים אור אזולאי, עומר חזן, שירה לוי, שירלי לוי ו-נורוז – משתלטים על דירה יוקרתית שמגיעה עם כל ההטבות: בריכה, נוף מדהים, אורחים מפתיעים וללא השגחת הורים.

12:20 המירוץ לעוגה 3 | 3 Best Cake Wins, ערוץ לוגי (פרטנר TV, סלקום TV, ערוץYes VOD , ערוץ Hot VOD)

עונה חדשה של תוכנית האפייה, המפגישה בין שני אופים/ות מומחים/ות שמתחרים על הכנת העוגה הכי מוצלחת על פי הציורים של השופטים הצעירים. בואו לגלות איזה עוגה הפעם הם צריכים להכין, מי ינצח והכי חשוב כמה טעים זה הולך להיות.

21:00 עפרה | Ofra, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סדרה חדשה בשלושה פרקים המספרת את הסיפור המלא, מהיום שנולדה עפרה חזה כבת זקונים למשפחה מרובת ילדים בשכונת התקווה עד ליום מותה בגיל 42 ממחלת האיידס. מה הסתתר מאחורי מסכת החיוך המופלא של עפרה שעזבה את הבית בגיל 14 כדי לכבוש את העולם? מה היה המחיר ששילמה, איך הצליחה לכבוש את אירופה עם שיר בן מאות שנים, מה גרם לנפילה שלה? סדרה בעלת עומק היסטורי של עשרים שנה שבהן התרבות הישראלית התהפכה, השתנתה ועפרה, מתגלה בו כאייקון נשי של אותו שינוי, הגלגולים בין מזרח למערב ובחזרה למזרח. המעבר מילדה עניה לכוכבת על ישראלית, דרך הפיכתה לזמרת לאומית בטקס הענקת פרס נובל לרבין, ערפאת ופרס, עד לתהילת עולם כשעפרה משלבת בין המזרחי למערבי בצורה שלא נשמעה קודם. ישראל, 2020

22:00 המבוך של פאן | Pan's Labyrinth, ערוץ Yes3

דרמת מתח אפלה ומרהיבה, זוכת 3 פרסי אוסקר. ילדה מופנמת עוברת לכפר לאחר שאמה מתחתנת מחדש עם איש צבא אכזר. בעזרת הדמיון היא נמלטת מהמציאות העגומה להרפתקה מסעירה ומסוכנת. עם: סרג'י לופז. במאי: גיירמו דל טורו. ספרד, 2006.

22:00 בנקסי: המבוקש ביותר | Banksy Most Wanted, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפורו של האמן המסתורי שנחשב אחד מעשרת האמנים המובילים היום בעולם. בנקסי כבר נחשב כיום לאמן מוכר בכל בית והאמנות, לצד הפעלולים שלו, מושכים סיקור תקשורתי אינטנסיבי ודיונים אינסופיים בכל מעגלי החברה. אולם השאלה הנשאלת תמיד כשמדובר בבנקסי אינה נוגעת באמנות שלו אלא במשהו בסיסי בהרבה – מיהו בכלל בנקסי? ואיך מישהו (או מישהי או מישהם) כה פרובוקטיבי, שמעורר כל כך הרבה רגשות ביצירות שלו, מצליח להישאר דמות מסתורית וחבויה? בימוי: אורליה רובייר, סימוס היילי. 82 דקות, צרפת, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן