Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 17 באוגוסט, 2020

ארץ לאבקראפט, דוקטור סליפ, האגדה של קורה 3, האטצ'ימלס, טובוט בלשי גלקסיה, אילת, נינג'ה ג'וניור ארה"ב 2, ספרינגסטין: Western Stars, גליץ' טק 2, Crazy Awesome Teachers
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארץ לאבקראפט | Lovecraft Country, ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

סדרת מתח/אימה חדשה מבית היוצר של ג'ורדן פיל ו-ג'יי ג'יי אברהמס. הסדרה הינה עיבוד לאחד מספרי פנטזיות האימה הטובים והמצליחים. על בחור אפרו־אמריקני בשנות החמישים שיוצא למסע חיפוש אחר אביו הנעדר ברחבי ארצות הברית, ובדרך נאלץ להתמודד בין היתר עם הגזענות הלבנה, ומפלצות שנשלפו מסיפורי האימה של לאבקרפט (נחשב לאחד מסופרי האימה המובילים של המאה ה-20 והשפיע על דורות של סופרי אימה, נחשב לאבי ספרות האימה ה'קוסמית'). זה עומד להיות גיהינום של טיול…

דוקטור סליפ | Doctor Sleep, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

אימה מבוססת רב מכר מאת סטיבן קינג והמשך לסרט האימה הקלאסי “הניצוץ”. הילד עם יכולות העל מהססרט הוא היום מבוגר שמגונן על ילדה עם כוחות דומים לשלו מפני שבט ערפדים הצמא לדם שלה. עם: יואן מקגרגור. בימוי: מייק פלנגאן. 2019.

האגדה של קורה 3 | The Legend of Korra 3, סלקום TV

עונה שלישית של סדרת ההמשך של אווטאר.

07:55 האטצ'ימלס | Hatchimals, ערוץ הילדים

בעולם חדש וקסום, החברות, פנגואלה, צ'יטרי, דראגל ופאפיט, יוצאות למשימה מיסתורית בחיפוש אחר האגדה של האצ'יטופיה. יחד עם חבריהם, הן חוקרות את האצ'יטופיה, פותרות תעלומות ומכירות חברים חדשים.

13:30 טובוט בלשי גלקסיה | Tobot Galaxy Detectives, ערוץ הילדים

טיילר קינג, הבלש הצעיר, וחבריו בלשי הגלקסיה יוצאים להרפתקאות. כשטיילר מגלה מכשיר מסתורי, שמאוחר יותר מסתבר שהוא נשק גלקסיה אחת, הוא בטעות מעיר את הטובוטים: לוחמי גלקטיים. ביחד, טיילר והטובוטים משתפים פעולה ונלחמים בפשע בשכונתו, נב סיטי. המצב מסתבך כשצוות הפושעים בלגאן מחפש את שאר נשק הגלקסיה עבור מנהיגם, גאון רשע בשם ד"ר איקס, המתכוון להשתמש בכוח שלהם להשתלט על העיר. טיילר וחבריו נלחמים בפושעים, בזמן שהם מחפשים רמזים להחזיר את הזיכרונות האבודים של הטובוטים.

14:30 אילת, ערוץ הילדים

סדרת הנוער עוקבת במקביל אחר חבורת צעירים בעיר הנופש הדרומית אילת: עומרי (עומר חזן) שמגיע למלון כדי להשתתף בתחרות סנוקר שהפרס בה הוא 100,000 שקל, כדי לסייע לאמא שלו, האחיות תום (ניב סולטן) שעובדת במלון בעיר וקרני (מיקה צור) הסובלת ממחלה נדירה של רגישות לכל סוג קרינה ובכך מתגוררת ב'שטח ההפקר'המבודד, נועה (קים אור אזולאי), אושיית רשת ובתו המפונקת של נרי (זוהר שטראוס) מנהל המלון, נתי (לידור אדרי) ועדן (יונתן רוזובסקי), חבריה הטובים של תום העובדים איתה יחד במלון, צחי (נוה צור) וניסן (יואב רוטמן), צמד חברים המגיעים לאילת כדי לעזור לניסן להתנשק לראשונה רגע לפני התיכון ועוד.

19:30 נינג'ה ג'וניור ארה"ב 2 | 2 American Ninja Warrior Junior, ערוץ הילדים

התוכנית חוזרת לעונה חדשה, שבה ילדים בני 9-14 מכל רחבי ארצות הברית זוכים להתחרות במסלול המכשולים הגדול בעולם כאשר הם מחולקים לשלוש קבוצות גיל. בעונה החדשה יהיו מתמודדים חזקים יותר, מכשולים חדשים והפתעות בלתי צפויות.

22:00 ספרינגסטין: Western Stars | Western Stars, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

הגרסה הקולנועית לאלבום האחרון והמצליח של הבוס. מעריציו של הזמר האגדי מוזמנים לצפות ולהקשיב לביצועים מרגשים של כל שירי אלבום האולפן היחיד שהקליט בחמש השנים האחרונות. זאת תוך שילוב חומרי ארכיון וקריינות אישית ונוגעת של ספרינגסטין עצמו, העוסקת בנושאים שמעסיקים אותו מאד – אהבה ואובדן, בדידות ומשפחה, וחלוף הזמן. בימוי: טום זימני, ברוס ספרינגסטין. ארה"ב, 2019.

גליץ' טק 2 | 2 Glitch Techs, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה המונפשת. נער ונערה עובדים בחנות משחקים ככיסוי לעבודתם האמיתית: לכידת מפלצות שחמקו מתוך משחקי הווידאו אל העולם האמיתי.

אין שם עברי | Crazy Awesome Teachers, נטפליקס | Netflix

קומדיית פשע מאינדונזיה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן