Skip to content

בעין צרכנית – חוות דעתי על מוצרים חדשים

בחנתי מוצרים חדשים וממליצה על הטובים והמשתלמים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"יופיקס" משיקה טעם חדש בסדרת ONLY – מעדן פרוביוטי ללא חלב עם תות
מעדן פרוביוטי טבעוני במרקם וטעם נפלאים, ללא תכולת חלב עם שיבולת שועל ובתוספת חיידקים פרוביוטיים, ללא מייצבים וללא צבעי מאכל מצטרף לסדרת ONLY משופרת הטעמים הכוללת מעדנים פרוביוטיים עם אפרסק ועם אננס ומשקאות פרוביוטיים עם תות ופטל ועם תות ובננה
טעמנו ואהבנו, טועם אחד התלונן שהמרקם לא חלק, אבל חסל את המעדן.

צילום: סטודיו שטראוס
צילום: סטודיו שטראוס

מארזי ליגת על של גרעיני עפולה
ברשת גרעיני עפולה הכנו מארזים לאוהדי הכדורגל שלא יכולים להגיע למגרשים, בשל המצב, ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט של הרשת ובחניות הפזורות ברחבי הארץ שני סוגים של מארזים (מגיעים יחדיו) שישלימו עבור הצופים את חווית הצפייה במשחק.
מארזי ליגת על בנוי 7 סוגים של פיצוחים קלויים, מנצ'ס וחטיפים מלוחים במשקל של 1 ק"ג לפחות. עלות שני מארזים 66 שקלים.
מארז 1: קשיו, שקדים, פיסטוק, בוטנים קלויים, חטיף בוטנים – רביולי, חטיף יפני, חטיף תירס מצופה.
מארז 2: אפונה ואסבי, פריכיות, פריכיות חריפות, קבוקים, תערובת אלמנדוס, מנצ'ס, חטיף תירס מטובל.
אדיר שמילה, מבעלי רשת גרעיני עפולה: "השקנו ברשת גרעיני עפולה מארזי פיצוחים ומארזי חטיפים לנשנוש לצפייה במשחקי ליגת העל שחזרו לאחר פגרת הקורונה , המארזים נמכרים באתר האונליין של גרעיני עפולה ומגיעים עם שליח עד הבית".
התרשמנו מהשרות האריזה הפרקטית והטריות.. פשוט נוח לקבל עד הבית פיצוחים טריים.

צילום שמעון אגם – אגמדיה
צילום שמעון אגם – אגמדי

Orbit עם מהדורה מוגבלת לקיץ בטעם משמש וג'ינג'ר

צילום:יח"צ חו"ל
צילום:יח"צ חו"ל

Orbit מהדורת הקיץ מגיע בפורמט הבקבוקונים האהוב והמוכר באריזה מדליקה וצבעונית המתאימה לפירות העונה ומשלבת בין מוצר איכותי, טעים ומרענן יחד עם מגוון תועלות בריאותיות. המוצר הוא פרי מחקר ופיתוח של חברת מרס העולמית.
חשוב לציין כי לעיסת מסטיק עוזרת לשמירה על היגיינת הפה, Orbit הינו מסטיק ללא סוכר התורם לתחושת ניקיון ורעננות מתמשכת. המוצר יהיה זמין במהלך חודשי הקיץ. מחיר 10.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
טעמנו ואהבנו המסטיק בטעם המשמש ג'ינג'ר והתרשמנו מהרענון הפרשי.

חולצות ביהס במחיר משתלם
רשתH&O תחל השבוע לשווק מוצרים לבית הספר, שגולת הכותרת: חולצות איכותיות עבור ילדים בבתי ספר יסודיים
בהחייבות למחיר הזול בישראל. מדובר בחולצות 100% כותנה כולל הדפסה – ללא תשלום. החולצות ישווקו ב 14

צילום: תומר לופסקו
צילום: תומר לופסקו

צבעים שונים עם לוגו בית הספר המבוקש במידות 8-18. כמו כן חולצות לבני נוער יוצעו לבית הספר 100% כותנה עם הדפסה ללא תשלום, במידות קינג סייז, החל מ- S ועד- 5XL במחיר- 3 חולצות ב 50 ₪ בלבד!
עמיר משה מנכ"ל רשת H&O, מסר: "מדובר במהלך אסטרטגי כחלק ממשבר הקרונוה אשר פגע משמעותית במשפחות רבות בישראל החלטנו להנגיש משמעותית את כל מוצרי חזרה לבית הספר: ילקוטים, תיקים ועוד. לדבריו: "בגלל המחיר החסר תקדים, כל קניה תוגבל ל 10 יחידות – זהו מחיר שטרם היה כמותו בישראל" .
לדבריו: "מהלך זה משלים את מהלך פתיחת מחלקות אקססוריז לילדים שהתחלנו ברשת כבר בשנה שעברה וקיבל תנופה השנה וכולל בין היתר: מחברות, כלי כתיבה, קלמרים , תיקי בית ספר וגן ומוצרים נלווים שכל ילד וילדה צריכים עם פתיחת שנת הלימודים." החולצות ישווקו בסניפי החברה.
אהבתי- החלצות מבד איכותי, בתפירה איכותית ובמחיר לכל כיס. מומלץ!!

סטיב מאדן פותח השבוע סניף אאוטלט במתחם חוצות המפרץ
מתחם חוצות המפרץ מתרחב למרות משבר הקורונה ופותח השבוע סניף אאוטלט של הרשת הבינלאומית סטיב מאדן, בהשקעה של חצי מיליון ₪הסניף החדש משתרע על שטח של 150 מ"ר ומציע מגוון רחב של נעליים ותיקים אופנתיים לנשים,
במחירים אטרקטיביים במיוחד. לדוגמא: קונים ב 300 משלמים רק 200 על כל דגמי העודפים. בנוסף, פריט ראשון ב 30 אחוז הנחה, פריט שני שלישי ורביעי ב 40 אחוז הנחה מתוך הקולקציה החדשה.

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ


טסטר איפור וירטואלי- שירות חדשני מבית לוריאל פריז: מראה וירטואלית

לוריאל ישראל משיקה לראשונה שירות חדשני ומתקדם בתחום האיפור
ומאפשר לצרכנית התנסות במוצרי האיפור של מותגי לוריאל פריז, מייבלין ניו יורק ולנקום, באמצעות מראה וירטואלית, לבחור את הגוון, ברמת דיוק גבוהה ביותר המבוססת על טכנולוגיה ייחודית ללוריאל.
מדובר בשירות חדשני ובטוח המאפשר חוויה דיגיטלית מתקדמת, דיוק מקסימלי תוך התאמה מושלמת והיגיינית יותר. השירות ניתן חינם ויהיה זמין בכל הטלפונים החכמים של אנדרואיד ואייפון החל מספטמבר 2020.

קפסולות לכביסה נוחות לשימוש 
קפסולות הכביסה החדשות של אריאל Allin1 עושה שימוש בטכנולוגיה בלעדית חדשה, הנקראת Purezyme העושה שימוש באנזימים מיוחדים להסרת הכתמים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

הקשים ביותר, גם אלו שלא נראים ובכך מבטיחה שמירה על היגיינה ונקיון עמוק לצד שמירה על הבגד.
המומחים של אריאל מסבירים: "רוב הכתמים הם למעשה הצטברות בלתי נראית, של זיעה ושומן, שמקורם בעור

גופנו. כאשר הם לא מוסרים באופן יסודי בכביסה, הם יצטברו ויצרו לכלוך וסירחון. קפסולת Allin1של אריאל עם טכנולוגיית Purezyme הולכת צעד אחד קדימה ומעבר להסרת הכתמים הנראים, היא גם מספקת ניקוי עמוק והיגיינה, על ידי הסרת הכתמים הבלתי נראים".
אהבתי שהמוצר ארוז באריזה ידדותית לסביבה, עם סגר פטנט מפני פתיחה ע"י ילדים, הנוחות בשימוש בקפסולת והעיקר התוצאות של הכביסה הנקיה.

לנור בייבי – מוצר חדש מיוחד לתינוקות ולעור רגיש
לנור בייבי נבדקה ועברה את הבדיקה הדרמטולוגית HRIPT ) human repeated insult patch test) בהצלחה והוא מומלץ במיוחד לתינוקות, ולבעלי עור רגיש.
לנור סנסטיב מותאם לכל סוגי הכביסה, צבעונית או לבנה, ומותיר את הבגדים רכים מבלי להותיר על הבד ועל העור שאריות כימיקלים מזיקים, היכולים להזיק לעור.
כמו שאר מרככי הכביסה של לנור, גם לנור סנסטיב מעניק לבגדים ניחוח פרשי ורענן המשתחרר לאורך זמן ומפיץ ריח לאורך כל היום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן