Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 19 באוגוסט, 2020

בקול רם, איש הגשם, שתיקת הכבשים, ברוכים הבאים לצ'צ'ניה, הרווק 24, משפחת דמרקוס, ארוחה למיליונרים 3, היי סקור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בקול רם | The Loudest Voice, סלקום TV

מיני סדרה על רוג'ר איילס, מייסד רשת השידור פוקס ניוז, תוך התמקדות באישומי הטרדות מיניות שהביאו לסוף הקריירה שלו.

איש הגשם | Rain Man, סלקום TV

דרמה גורפת האוסקרים של בארי לוינסון (הסרט הטוב ביותר, הבמאי, שחקן ותסריט). טום קרוז הוא צעיר יהיר ואמביציוזי החוזר הביתה להשתתף בהלוויית אביו. אז הוא מגלה כי לא רק שלא זכה לנתח מהירושה אלא שיש לו אח מבוגר, אוטיסט שבילה את מרבית חייו במוסדות סגורים, ולקרן האחראית לו הוזרמו המיליונים של האב. קרוז מוצא את האח הנעלם, בגילומו של דסטין הופמן, וחוטף אותו מהמוסד בו הוא מטופל. השניים יוצאים למסע ברחבי ארצות הברית ולומדים להכיר ולאהוב אחד את השני. לוינסון עצמו בהופעת אורח כפסיכיאטר. 128 דקות, ארה"ב, 1988.

שתיקת הכבשים | Silence of the Lambs, סלקום TV

דרמת מתח. סוכנת צעירה של הבולשת הפדרלית נשלחת לדובב רוצח סדרתי שעשוי לסייע בחקירת חטיפתן ורציחתן של נשים צעירות. מערכת היחסים בין הסוכנת לרוצח עתידה לטלטל את חייהם. סרטו של ג’ונתן דמי הוא מותחן מעולה לא מפני שיש כאן תעלומה, וסצינות פעולה, ותצרף בלשי – אלא מפני שבאלו לוקחות חלק דמויות אנושיות והאופן שבו מערכת היחסים המעוותת ביניהם מצליחה לעורר בהם ובנו מידה של הבנה ואמפתיה. בקיצור: קלאסיקה של ממש שלא כדאי להחמיץ. שחקנים: ג'ודי פוסטר, אנתוני הופקינס. 118 דקות, ארה"ב, 1992.

22:00 ברוכים הבאים לצ'צ'ניה | Welcome to Chechnya, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

צ'צ'ניה היא רפובליקה מוסלמית ברובה עם חברה סגורה לחלוטין, מנהגים ושפה משלה. בשנת 2017 התקיימה פשיטת סמים באחד מהבתים שהובילה למרדף אחר אנשי הקהילה הגאה שעונו באכזריות והוכרחו ל'הלשין' על אזרחים להט"בים נוספים. לאחר שהמשטרה סיימה לענות מישהו, השוטרים ייעצו לבנו המשפחה של אותו אדם כי מוטב להם להרוג אותו. באמצע הכאוס פועלים פעילים להט"בים המנסים לחלץ ולעזור לאזרחים המבועתים. באמצעות קו חם טלפוני, בתי מחסה והברחות מעבר לגבול, הפעילים מסכנים את חייהם על מנת לסייע ולהציל את קורבנות ההסתה. ארה"ב, 2020.

22:00 הרווק 24 | The Bachelor 24, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

העונה ה-24 של הסדרה, הפעם נזכה להכיר מקרוב את פיטר וובר. פיטר היה אחד המשתתפים הבולטים בעונה 15 של "הרווקה", וכבר אז היה ברור שמדובר באחד המתמודדים השרמנטיים ומעוררי העניין של העונה והוא אף הגיע למקום השלישי המכובד. עכשיו הוא מקבל הזדמנות נוספת לאהבה ומגיע לכבוש את לבבות הבנות ברחבי ארצות הברית. האם הוא ימצא את האחת?

משפחת דמרקוס שולטתתת | DeMarcus Family Rules, נטפליקס | Netflix

תוכנית ריאליטי בכיכובם של ג'יי מרקוס מלהקת 'רסקל פלאטס' ואשתו אליסון, מלכת יופי לשעבר, שממציאים את החוקים בעצמם ומנסים לשלב בין חיי משפחה להנאה מהחיים.

ארוחה למיליונרים 3 | 3 Million Pound Menu, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרה הקולינרית. מסעדני הדור הבא מקבלים הזדמנות לפתוח מסעדות פופ-אפ משלהם ולהרשים את ציבור הסועדים – וצוות של משקיעים בריטיים חדי הבחנה.

היי סקור | High Score, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית המתחקה אחר ההיסטוריה של משחקי הווידאו הקלאסיים, וחושפת תובנות של החלוצים שהפיחו חיים בעולמות הדימיוניים ובדמויות אהובות.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן