Skip to content

מרכז סוזן דלל : נקיים את פסטיבל דאנס תל אביב

במסיבת עיתונאים הוצגה ההנהלה החדשה ואיתה הבשורה כי למרות משבר הקורונה פסטיבל דאנס תל אביב יתקיים כשכל יוצריו ישראליים ובעלות סמלית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרכז סוזן דלל בתל אביב, בהנהלת ההנהלה החדשה עם המנכלי"ת ענת פישר לבנטון והמנהלת האמנותית נעמי פרלוב, הודיעו היום (שלישי) כי למרות כל הקשיים, הוחלט לקיים את פסטיבל דאנס תל אביב בחודש ספטמבר הקרוב. מסיבת עיתונאים שקיימו השתיים הכריזו על 9 הופעות מחול שתתקיימנה החל מ ה- 08/09/2020 ועד ה 16/09/2020, כשבכל יום תועלה יצירה חדשה באמצעות אתר ייעודי שהוקם עבור הפסטיבל.

מימין לשמאל: ענת פישר לבנטון המנכ"לית החדשה, משמאל נעמי פרלוב המנהלת האמנותית החדשה (צילום: ציפי מנשה)

 

רקדנים של הכוריאוגרף רועי אסף (צילום: ציפי מנשה)

עוד נמסר כי ברוח התקופה ולאור קשיי משבר הקורונה, הצפייה ביצירות תהיה בעלות סמלית של 20 ₪ להופעה.  השתיים, ענת פישר ונעמי פרלוב,  החליפו  את מנכ"ל המרכז, יאיר ורדי שהיה בתפקיד 30 שנה.

"בתקופה זה  במיוחד הרגשנו שחשוב  להמשיך בכל  מחיר לטפח את היצירה  התרבותית הישראלית, לכן ההחלטה, על אף  האילוצים ומגבלות הקורונה, היא לקיים את הפסטיבל ת"א דאנס המתקיים כבר שני עשורים", אמרה המנכלי"ת ענת פישר לבנטון. פישר: "הקצבנו משאבים להעלאת המופעים של מיטב אמני המחול העכשווי בישראל, בפלטפורמה דיגיטלית ייעודית לטובת הפסטיבל".

נעמי פרלוב  המנהלת האמנותית ציינה כי "המחול הישראלי הוא תופעה נדירה בסצנה המחול העולמי,למחול הישראלי סגנון מובהק ,אנרגטי,בעל תעוזה, מחובר לאדמה אך גם פורץ דרך".

להקת אורלי פורטל (צילום: ציפי מנשה)

שלל היצירות השנה הן של יוצרות ויוצרים ישראלים וביניהן ניתן למצוא את "עוד דבר אחד" של עדי בוטרוס, "ראיתי פרפר" – ערב מחול ושירה של תיאטרון רינה שינפלד, "צורה 16"של רועי אסף, "המקום הזה" של להקת שאדן למחול . שאדן אל עסל היא רקדנית ויוצרת מנצרת. ואת אורלי  פורטל -פקרוני , שהיא יצירה  לפי שירה אהבה  של אום כלת'ום. השתיים מסכמות לקחנו על עצמנו לקדם  את היצירה  הישראלית  במחול, טיפוח מעמד הרקדן, ועידוד עשיית המחול.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן