Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 22 באוגוסט, 2020

ווסטרן סטארס, חד הוריים 2, סוכן חשאי, עלמה, אוג'ו בבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

11:00 ספרינגסטין: ווסטרן סטארס | Western Stars, ערוץ Hot Cinema4

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 17 באוגוסט, 2020, בשעה 22:00, בערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

18:15 חד הוריים 2 | Single Parents 2, ערוץYes Comedy + ערוץ Yes VOD

הקומדיה של ABC חוזרת בעונה שנייה. הסדרה עוסקת בצורה שנונה ומהנה בקבוצה של הורים חד הוריים והתמודדויות שלהם עם חיי היום יום. איך הם מצליחים לשלב את עולם ההורות עם עולם המבוגרים, עולם הרווקות, ההורות ומה שביניהם.

18:40 סוכן חשאי | Intelligence, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

דוויד שווימר חוזר אל מסך הטלוויזיה בתפקיד מוביל ראשון מאז שגילם את רוס ב-"חברים". הסיטקום מתרחש במשרדי הביון והביטחון הבריטי. במשרד זה מוקמת יחידה חדשה שמטרתה להילחם באיומי אבטחת סייבר עולמיים, לשם כך הם מגייסים את ג'רי (שווימר) סוכן שחצן ומבריק  המגיע הישר מארצות הברית שם עבד בסוכנות לביטחון לאומי. לצוות החדש שמתהווה מצטרף גם אנליסט מחשבים הססן וחשדן. מדובר בצוות שצריך להתמודד עם משימות מאוד רגישות ובכל משימה נדרש לא מעט אומץ לביצוע. האם הם יצליחו לפעול יחדיו? להגיע לתוצאות מספקות?

עלמה | Damsel, נטפליקס | Netflix

מערבון קומי. חלוץ עשיר מלווה בכומר שתיין יוצא למסע ברחבי המערב הפרוע במאה ה-19 כדי להינשא לארוסתו. כשהוא מגיע אליה, הוא מגלה שהמציאות מורכבת בהרבה מכפי שדמיין. שחקנים: רוברט פטינסון, מיה ואסיקובסקה, דיוויד זלנר. במאי: דיוויד זלנר, ניית'ן זלנר. 107 דקות, ארה"ב, 2018.

אוג'ו בבית | Ojo's in d'House, נטפליקס | Netflix

סדרה קומית נוליוודית.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן