Skip to content

טויוטה יאריס החדשה הושקה בישראל, המחיר החל מ 106 אלף שח

דור רביעי לרכב הנמכר ביותר של טויוטה באירופה וממובילות הסגמנט בישראל, מערכת היברידית דור 4 דינאמית וזריזה עם מנוע 1.5 ל' ו- 116 כוח סוס, המאפשרת נסיעה חסכונית במיוחד עם תצרוכת דלק של 35.7 ק"מ לליטר. תוכננה כמכונית הקומפקטית הבטוחה בעולם והיא כוללת מערכות סיוע לנהג ומערכות בטיחות חדשות שלא הוצעו באף רכב בסגמנט. שילוב […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, השיקה היום (ה') את הגרסה החדשה לגמרי לרכב הנמכר ביותר של טויוטה באירופה והסופר מיני הנמכרת ביותר בישראל. הדור הרביעי של היאריס פותח והותאם באופן ייעודי לנסיעה אורבנית ומספקת חוויית נהיגה אופטימלית ברחובות צפופים וצרים מבלי לגרוע מביצועיו בדרכים מהירות ובין עירוניות.

יאריס היברידית חדשה (צילום באדיבות היצרן)
יאריס היברידית חדשה (צילום באדיבות היצרן)

היאריס החדשה היא רכב קומפקטי, גמיש ויעיל. הוא מציע שילוב חסר פשרות של עיצוב מודרני, מנוע חזק, מערכת היברידית מתקדמת מהדור החדש ואת מערכות הבטיחות הטובות ביותר בסגמנט. היאריס היא היחידה בקטגוריה המצוידת במערכת הנעה היברידית. מדובר במערכת היברידית מהדור הרביעי והמתקדם ביותר של טויוטה, המצמצמת באופן משמעותי את תצרוכת הדלק ושיעור פליטות המזהמים, וממצבת אותו כרכב הירוק ביותר בקרב מתחרותיה. בנוסף מעניקה היאריס יכולת נסיעה משופרת במהירויות גבוהות ולמרחקים ארוכים באמצעות הנעה חשמלית בלבד.

זוהי הפעם הראשונה בה יישמה טויוטה את פילוסופיית ה- TNGA (Toyota New Global Architecture) הייחודית שלה ברכב קומפקטי. בפלטפורמה מודולרית, המאפשרת ביצועים דינמיים משופרים, היאריס מביאה אתה בשורה חדשה לסגמנט. הפלטפורמה החדשה מעניקה ליאריס מרכז כובד נמוך וקשיחות מרכב רבה יותר ואפשרה למעצביה להעניק לה מראה ייחודי וזהות מובחנת ובולטת, והיא תשמש בעתיד גם כבסיס לשורה של דגמים חדשים מבית טויוטה.

בממד הבטיחות מציבה היאריס רף חדש וגבוה הממקם אותה כמובילה גם בתחום זה אל מול המתחרות, וזאת בהמשך למטרה ששמה לעצמה טויוטה להנגיש את מערכות הבטיחות האקטיביות המתקדמת שלה  Toyota Safety Sense כסטנדרט בכל רמות הגימור של רכביה. כך למעשה הודות למערכות הבטיחות שלה ולקשיחות המרכב שהוגדלה משמעותית, טויוטה שואפת להפוך את היאריס החדשה למכונית הקטנה הבטוחה בעולם.

הדור הרביעי של היאריס מצויד בדור הרביעי והחדש של מערכת ההנעה ההיברידית של טויוטה. הוא כולל מנוע Hybrid Dynamic Force ‏1.5 ליטר חדש וחסכוני בדלק, פחות פליטות מזהמים ויותר כוח ומומנט. היאריס החדשה עשויה בנסיעה עירונית להגיע לעד 80% מהנסיעה על חשמל בלבד. שיעור פליטות ה-CO2 צנח ל-87 גרם לק"מ ותצרוכת הדלק הופחתה ב 20% ועומדת על 35.7 ק"מ לליטר. הספק המערכת גדל ביותר מ-16% ל-116 כוח סוס (הספק מערכת כולל), עם שיפור של 15% בהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש, ל-9.7 שניות, ותגובה חדה יותר ללחיצה על דוושת ההאצה. המערכת ההיברידית ביאריס החדשה כוללת שני מנועים/גנרטורים וכן סוללת ליתיום-יון היברידית עם מתח חשמלי העולה מ-144 ל-177.6 וולט. מערכת ההסעה ההיברידית החדשה היא קומפקטית וקלה, ומפיקה 59 קילוואט ומומנט של 141 ניוטון מטר לגלגלים הקדמיים בסל"ד מרבי של 17,000. בנוסף היא מגיעה עם יכולת נסיעה במצב חשמלי טהור EV במהירויות של עד 130 קמ"ש. היאריס החדשה מוצעת גם עם מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר עם תיבת הילוכים משתנה רציפה.

יאריס היברידית חדשה עיצוב מודרני מלא תנועה (צילום באדיבות היצרן)
יאריס היברידית חדשה עיצוב מודרני מלא תנועה (צילום באדיבות היצרן)

היאריס החדשה מביאה עמה רמת בטיחות חסרת תקדים למכונית קטנה והיא מאובזרת באופן שממצב אותה כדגם הבטוח ביותר בסגמנט. היאריס מציעה מספר תכונות ומערכות חדשות המופיעות בפעם הראשונה במכונית טויוטה, היאריס החדשה היא הטויוטה הראשונה שמאובזרת בכריות אוויר מרכזיות. כריות האוויר המרכזיות, המגיעות כסטנדרט, עוזרות למנוע התנגשות של הנהג והנוסע שלצידו זה בזה במקרה של התנגשות מהצד. חבילת הבטיחות ביאריס החדשה כוללת:  מערכת סיוע במניעת התנגשות משודרגת שטווח המהירות של מערכת הקדם התנגשות  הוגדל משמעותית ל-180 קמ"ש. מערכת הקדם התנגשות כוללת כעת יכולת לזהות הולכי רגל במסלול הנסיעה של המכונית, ביום ובלילה, במהירויות של עד 80 קמ"ש, ורוכבי אופניים בנהיגה ביום.

מערכת סיוע בפנייה בצומת – תכונה זו עוזרת למנוע התנגשות עם מכונית נוספת או הולך רגל בעת הפנייה בצומת. הפונקציה פועלת במהירויות שבין 10 ל-25 קמ"ש. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית הפועלת במהירויות מאפס ועד 180 קמ"ש.  מערכת סיוע היגוי בחירום, מערכת בטיחות נוספת שמוצגת לראשונה בטויוטה. היא מסייעת לנהג כאשר קיים סיכון להתנגשות עם הולך רגל או מכשול בנתיב המכונית ועליה לסטות כדי להימנע מהתנגשות. המערכת מעניקה מומנט היגוי נוסף כדי להגביר את יציבות הרכב וכדי למנוע מהמכונית לסטות מנתיב התנועה. בנוסף כוללת המערכת זיהוי והתרעה על תמרורי דרך, התרעה ומניעת סטייה מנתיב וסיוע בשמירה על נתיב, אור גבוה אוטומטי‏ ועוד.

אבזור פנימי מתקדם (צילום באדיבות היצרן)
אבזור פנימי מתקדם (צילום באדיבות היצרן)

כמו כן השיקה היום טויוטה ישראל אתר מכירות אונליין חדש. הלקוח מוזמן לבחור את דגם הרכב המתאים לו ביותר, תוך בחירת מערכת ההנעה (בנזין / היברידי), רמת הגימור המבוקשת, הצבע, האבזור, והסוכנות בה הוא מבקש לקבל את הטויוטה החדשה שלו.

רמות גימור ומחירים

YARIS SOL (בנזין CVT) – 105,900₪

YARIS STYLE (בנזין CVT) –  107,900₪

YARIS SKY (בנזין CVT) – 111,900₪

YARIS HYBRID ECO -112,900 ₪

YARIS HYBRID STYLE –  115,900 ₪

YARIS HYBRID PREMIERE EDITION – 119,900₪

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן