Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 23 באוגוסט, 2020

החיים הסודיים של בני 4: ישראל 2, הדיקטטור הגדול, ספטמבר בשיראז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 החיים הסודיים של בני 4: ישראל 2, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרה הדוקומנטרית המתעדת קבוצה בלתי נשכחת של 12 ילדים מכל הארץ, בגן ילדים חדש ויוצא דופן. העונה נכיר ילדים מיוחדים שבאים מרקעים שונים ומגוונים: ילד כבד ראייה, ילדה מהמגזר הערבי, ילדה שומעת להורים חירשים וגם ילדה שופעת כריזמה שמשתלטת על הנדנדה בחצר. נראה איך הילדים רוכשים חברים חדשים, משחקים, מתחברים, רבים ומתאהבים, ואף נקבל הצצה לאופן בו משפיע וירוס הקורונה על חייהם של בני ה-4.

22:00 הדיקטטור הגדול | The Great Dictator, ערוץ Yes3

קומדיה קלאסית אודות ספר יהודי ומנהיגה הדיקטטור של מדינת 'טומאניה', ששואף להרחיב את גבולות המדינה בסאטירה שמכילה כמה מהרגעים הבלתי נשכחים בתולדות הקולנוע. משחק ובימוי: צ'ארלי צ'פלין. ארה"ב, 1940.

ספטמבר בשיראז | Septembers of Shiraz, נטפליקס | Netflix

דרמה פוליטית. בטהראן שלאחר המהפכה, איש עסקים יהודי עשיר נכלא במהירות ועובר עינויים. כשאשתו פועלת לצדו, הוא נלחם לקבל תשובות ולצאת לחופשי. שחקנים: אדריאן ברודי, סלמה הייק, שורה אגדשלו. במאי: וויין בלייר. 110 דקות, ארה"ב, 2016.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן