Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 24 באוגוסט, 2020

כת הסקס של ניו יורק, אי הפיתויים 2, סופרפליי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כת הסקס של ניו יורק | The Vow, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סדרה חדשה בעקבות כת הסקס, 'נקסיום', שהסעירה את ארצות הברית. קית' רנייר הנהיג במשך שני עשורים את כת הסקס, שפעלה בלב ניו יורק ובין חברותיה דמויות מוכרות ורבות השפעה – ביניהן השחקניות ההוליוודיות אליסון מאק ("סמולוויל") ו-שרה אדמונדסון ("מת לצעוק 4"), היורשת של אמפריית המשקאות 'סיגראם' – קלייר ברונפמן ובתה של שחקנית "שושלת" – קתרין אוקסנברג. תחת שימוש בסיסמאות של 'העצמה נשית' שלט הגורו בן ה-59 במאות נשים, חלקן קטינות, באמצעות השפלתן והפיכתן לשפחות מין שלו. בנות הכת סומנו בראשי תיבות של שמו באמצעות ברזל מלובן והיו חברות באחווה פנימית שנקראה 'הנדר' – אחווה שנוצרה כדי לספק את רצונו של הנאשם לסקס, כוח ושליטה. סדרת הדוקו של HBO, בת 9 פרקים, יוצאת בעקבות סיפור הכת המסעירה, שפעלה לאורך שנים באין מפריע ומביאה עדויות מצמררות שטרם נשמעו של נשים שנשבו בקסמו של רנייר. בימוי: ג'יהאן נג'ים, קארים עמר ("הכיכר"). ארה"ב, 2020.

21:15 אי הפיתויים 2 | Temptation Island 2, ערוץ Yes Real + ערוץ Yes VOD

ארבעה זוגות טריים המצויים בתקופה מכרעת עבורם, יצטרכו להחליט אם הם רוצים להתחייב אחד לשנייה לשארית חייהם או להיפרד. על המשתתפים לעבור לחיות בנפרד לזמן מה באי יפהפה עם חול מלטף וחוף מהמם, עם קבוצה של רווקים מהמין השני, במטרה לבחון את חוזק מערכת היחסים ולענות על השאלה המכרעת – האם הם באמת נועדו אחת לשני? האם יצליחו לעמוד בפיתויים ולהישאר נאמנים?

סופרפליי | Superfly, נטפליקס | Netflix

פעולה והרפתקאות. עיבוד מחדש לסרט מ-1972. נוכל מתוחכם מנסה לסגור חשבון עם כנופיה יריבה בטרם יפרוש אחת ולתמיד מחיי הפשע. שחקנים: טרוור ג'קסון, ג'ייסון מיטשל, מייקל קנת' ויליאמס. במאי: דיירקטור אקס. 116 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן