Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

  P&G: מרכך כביסה לעור רגיש של Lenor המוצר החדש, כפי שאפשר להבין מהתמונה, מיועד לבגדי תינוקות, ובהתאם גם לבעלי עור רגיש, שכן מוצרים אלה מכילים מעט חומרים כימיים ביחס למוצרים רגילים. במקרה של מוצר זה, לדברי החברה, הוא אינו משאיר על הבגדים שאריות של חומרים כימיים שיכולים לעורר תגובה אלרגית. ניסינו את המוצר והוא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

P&G: מרכך כביסה לעור רגיש של Lenor

המוצר החדש, כפי שאפשר להבין מהתמונה, מיועד לבגדי תינוקות, ובהתאם גם לבעלי עור רגיש, שכן מוצרים אלה מכילים מעט חומרים כימיים ביחס למוצרים רגילים. במקרה של מוצר זה, לדברי החברה, הוא אינו משאיר על הבגדים שאריות של חומרים כימיים שיכולים לעורר תגובה אלרגית. ניסינו את המוצר והוא ענה על כל הציפיות: הבגדים יצאו רכים יותר, עם ניחוח עדין מאוד ונעים, ולא נרשמה תגובה לא רצויה של העור הרך.

16 שקלים ל-900 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם והשיווק.

צילום: יח"צ

 

שופרסל: לחמים ובאגטים ללא גלוטן של GREEN

כחלק מהמותג האורגני-בריא שלה השיקה הרשת סדרה של לחמים ללא גלוטן. היצרן של המוצרים הוא GreenLite, אחד היצרנים הוותיקים בתחום., וכולם מכילים פחות מ-20 PPM גלוטן, כך שהם מתאימים לצליאקים ולכל מי שנמנע מגלוטן. המבחר החדש כולל באגט, באגט בתוספת גרעינים, בגאט עם זרעי צ'יה וטף, לחם בסגנון צרפתי ולחם בסגנון צרפתי בתוספת גרעינים ללא גלוטן. ניסינו לחם אחד ושני באגטים ופעלנו בהתאם להמלצות שעל האריזה: לחמם תנור מראש ואז להכניס פנימה את המוצר לכמה דקות. התוצאה היא לחם חם ופריך יחסית. בשלושת המקרים היה ללחם/באגט מרקם יציב שמאפשר להוסיף לו ממרחים ותוספות, וכן טעם טוב יחסית. רשימת הרכיבים אינה מלהיבה, למי שהעניין הזה חשוב לו. בנוסף היינו שמחים אם הלחם היה נמכר פרוס מלכתחילה.

14.9-23.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: יהודה נמרודי

 

פומפדור: חליטת תה קרות

החליטות החדשות של המותג מיועדות לשתייה קרה בימים חמים אלה. המבחר כולל תות שדה תפוז, מוחיטו פירות יער ואפרסק פסיפלורה, כולן ללא עלי תה כלל, אלא פירות וצמחים ללא קפאין. אנו שותים בזכות השקה זו את החליטה בטעם תות שדה תפוז, המכילה היביסקוס, תפוח, ורד הבר, עלי סטיביה, תות שדה וקליפות תפוז. אנו זוכים בדרך זו לתה קר מוצלח, שבו טעמי התות שדה והתפוז הם הדומיננטיים, עם מתיקות מאוזנת וללא טעם לוואי בולט.

עד 21.4 שקלים ל-18 שקיקים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אסף לוי

 

SACARA: סבון לגבות Brow Styling

עד שהגיע המוצר הזה אלינו לא ידענו שיכול להיות צורך בסבון מיוחד לעיצוב גבות. זה אינו סבון במובן הקלאסי של המילה, כלומר מוצר לניקוי ששוטפים אותו במים. במקום זאת מורחים אותו על הגבות עם מסרק ייעודי. בזכות הרכיבים שבו – שמן זית ושמן קיק, בין השאר – הוא אמור לתת לגבות מראה טבעי ומלא, לחזק את שיער הגבות ולטפח את העור באזור זה. ניסינו אותו למשך זמן מה ולא ראינו הבדל מיוחד במצב הגבות – הן אכן נראו יותר חיוניות ומסודרות בזכות המוצר, אבל לא חווינו שינוי כלשהו בחוזק של השיער או במצב העור.

20-30 שקלים ל-30-50 גרם. להשיג בסניפי הרשת וב-www.sacara.co.il.

צילום: קית גלסמן

 

כדאי לדעת

 

אוזון 3 של חברת התרופות רפא הוא שמה של סדרת מוצרים חדשה, המיועדת לסייע בטיפול בפצעים קלים ובתסמיני כאבים נוירופתיים. המוצרים מכילים כאמור אוזון יחד עם חומצת שמן זית, חומצה אלפא ליפואית וויטמין E אצטט. למה אוזון? כי הוא נחשב לחומר מחטא. הסדרה כוללת ג'ל ותרסיס.

69.6 שקלים ל-20 מ"ל תרסיס או 50 גרם ג'ל. להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

צילום: יח"צ רפא

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן