Skip to content

הפגנות מחאה בתל אביב וחיפה – המשטרה הכילה והמפגינים הודו לה

כאלף מפגינים בתל אביב ועוד כמה מאות בחיפה, צעדו אמש במצעד מחאה. המשטרה הפגינה איפוק ושום עימות לא נרשם. תוך כדי המחאה אנשים מחאו לשוטרים כף והודו להם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי הפגנות כנגד שחיתות שלטונית וראש הממשלה בנימין נתניהו נערכו אמש (חמישי) בחיפה ובתל אביב. בשתי ההפגנות קראו המפגינים לנתניהו להתפטר לאלתר.
בתל אביב התאספו למעלה מאלף מפגינים בכיכר רבין ומשם החלו בצעדה שלא אושרה בידי המשטרה כשבמהלכה חסמו המפגינים בשני הכיוונים את קטע הכביש ברחוב אבן גבירול בין ארלוזרוב לרחוב ז'בוטינסקי. בהגיעם לקריית הממשלה הם חסמו את צומת עזריאלי. בעקבות המחאה נחסמו לתנועה היציאות מכביש 20 למחלף השלום בשני הכיוונים. משטרת ישראל במחוז תל אביב, הכילה את ההפגנה כששוטריה משתדלים לאפשר לציבור המפגינים את חופש המחאה.

צילום: רפי מיכאלי
צילום: רפי מיכאלי

צילום: רפי מיכאלי

צילום: רפי מיכאלי

שרה, שרה, שרה'לה (צילום: צפי מנשה)

בשלב מסויים אף היו מפגינים שהודו לשוטרים ומחאו להם כפיים.  לקראת השעה 23:00 הודיעה המשטרה כי הפגננת המחאה הסתיימה וכי בתום ההפגנה הכבישים נפתחו לתנועה וכי לא נרשמו עימותים או מעצרים. כך גם בחיפה.
מטעם אנשי מחאת הדגלים השחורים נמסר בתום ההפגנה: "במיוחד בערב מאתגר זה, אנו רוצים להודות למשטרת תל אביב על ניהול האירוע, לשוטרים ולשוטרות המסורים שאפשרו למפגן הדמוקרטי להתנהל כסדרו. גם בחיפה משטרת ישראל ניהלה זה השבוע השלישי ברציפות צעדה בצורה מופתית. אנו מצפים ממשטרת ירושלים לנהל את האירוע באותה צורה בשבת הקרובה".

המחאה כפי שהצטיירה בעניי המשטרה (צילום: משטרת ישראל)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן