Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 30 באוגוסט, 2020

קצין וג'נטלמן, פגוש את האנימטור: 'מלחמת הכוכבים' ו'פארק היורה'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 קצין וג'נטלמן | An Officer and a Gentleman, ערוץ Yes3

דרמה בכיכובם של ריצ'רד גיר ו-דברה ווינגר. צעיר מרדן ועיקש מתנדב לקצונה. בעזרתם של קצין קשוח אך הוגן ובחורה בה הוא מתאהב, הוא יגשים את חלומו. מועמד לשישה פרסי אוסקר. במאי: טיילור האקפורד. ארה"ב, 1982.

22:15 פגוש את האנימטור: 'מלחמת הכוכבים' ו'פארק היורה' | Meet the Animator Behind Star Wars and Jurassic Park, ערוץ Vice (פרטנר TV)

פיל טיפט הוא מעצב אנימטור הזוכה באוסקר ועומד מאחורי העיצוב של כמה מיצורי הפנטזיה הגדולים וקטעי המדע בתולדות הקולנוע. מההתחלה הצנועה שלו כפטרון זר ברצף קנטינה האיקוני ממלחמת הכוכבים: תקווה חדשה, דרך טכניקות עצירת תנועה חלוציות המשמשות ברחבי סרטי "מלחמת הכוכבים", ועד למיזוג בצורה חלקה אנימציה מעשית ו- CGI ב-"פארק היורה" ומעבר לו. יצירת חייו המיתולוגית של טיפט, בסרט המדגים את התהליך שמאחורי היצירות הגדולות ביותר שלו, את הקשיים הרגשיים של המעבר למהפכה הדיגיטלית של הוליווד, ומשלים את אופיו-עצירת-תנועה עם אלוהים המשוגע, הדיסטופי.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן