Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

DR. BRONNER’S: משחת שיניים אנו מכירים את המותג האמריקאי בזכות הסבונים המוצקים והנוזליים שלו, שכולם מבוססים על חומרים טבעיים, אורגניים, שיוצרו על פי כללי סחר הוגן. כעת מגיע לישראל גם משחת השיניים של המותג, העשויה בהתאם לאותו הקונספט. המשמעות היא שאין במשחה חומרים מבוססי נפט, כולל אלה שיוצרים את הקצף שאנו רגילים לחשוב שהוא מעיד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

DR. BRONNER’S: משחת שיניים

אנו מכירים את המותג האמריקאי בזכות הסבונים המוצקים והנוזליים שלו, שכולם מבוססים על חומרים טבעיים, אורגניים, שיוצרו על פי כללי סחר הוגן. כעת מגיע לישראל גם משחת השיניים של המותג, העשויה בהתאם לאותו הקונספט. המשמעות היא שאין במשחה חומרים מבוססי נפט, כולל אלה שיוצרים את הקצף שאנו רגילים לחשוב שהוא מעיד על פעולת הניקוי. מה כן יש במשחה? גליצרין אורגני, מים, סיליקה, סיליקה מיובשת, קלציום קרבונט, קסנטן גאם, סודה לשתיה, סבון משמן קוקוס, שמן מנטה, חומצת לימון, סטיביה, אלו ורה, ויטמין E, שמן קוקוס, מנטול ושמן חמניות, 70% מהם אורגניים. בחברה מסבירים כי הסיליקה המיובשת והקלציום קרבונאט הם חומרי ליטוש טבעיים, ואילו הסודה לשתייה והפוטסיום קוקואט, יחד עם שמן הקוקוס האורגני, אחראיים על ניקוי השיניים. בנוסף, השפופרת עשויה 100% פלסטיק ממוחזר והאריזה שלה עשויה מקרטון מתכלה. במבחן המציאות מתגלה משחה עם מרקם נעים וטעם עדין, שעושה עבודה טובה בניקוי הפה, ככל שאנו יכולים להבחין זאת באמצעים ביתיים.

39.9 שקלים ל-140 גרם. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

צילום: הדס ניצן

 

עוף טוב: צ'ונגו

סדרת המוצרים החדשה מהווה קטגוריה חדשה בתחום. מדובר ברצועות שניצל מוכנות, אותן צריך להפשיר, לחמם ולאכול. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים, ואלה נבדלים זה מזה בציפוי שלהם – האחד מכיל שומשום, השני שבבי צ'יפס, השלישי עם תיבול גריל והרביעי עם תיבול חריף מתוק. אנו ניסינו את המוצר עם תיבול גריל בציפוי ואת המוצר עם שומשום. חשוב להבין כי מדובר בחתיכות של שניצל – חלקן בצורה המובטחת של רצועות, חלקן הקטן בצורה לא אחידה חתיכות. העובי אינו אחיד, מה שמקשה על הכנה אחידה. יש הבדל ברור בטעם בזכות הציפויים השונים.

עד 42.9 שקלים ל-600 גרם. להשיג ברשתות השיווק והמרכולים.

צילום: סטודיו עוף טוב

 

יוניליוור: חטיף מגנום בטעם בראוניז של גלידות שטראוס

אחרי שהתרגלנו לשלגונים, משיקה החברה גלידה אישית בצורה אחרת לגמרי. מלבד הצורה, נבדל המוצר הזה מהשלגונים הוותיקים גם בשילוב הרכיבים – גלידת וניל עם פירורי עוגיות, קרם בטעם בראוניז וציפוי שוקולד חלב שגם בתוכו יש פירורי עוגיות. התיאור מבטיח ועושה חשק, אבל במציאות הגלידה חביבה אך לא מלהיבה. פירורי העוגיות בולטים והניגודיות בין גלידת הווניל לבין השוקולד ברורה, אבל זה הכל. במילים אחרות, טעם בראוניז הוא בעצם שוקולד.

עד 11.9 שקלים ל-58 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות המכירה.

צילום: יוניליוור

 

 

Nuby: כוס פלא עם אורות מהבהבים

מותג מוצרי התינוקות האמריקאי השיק מוצר חדש לילדים קטנים. מדובר בכוס הבנויה כך שהתכולה שלה אינה נשפכת, ובתוכה יש מנגנון היוצר אורות מהבהבים, הפועלים בכל פעם שטופחים על דופן הכוס. הילדון שקיבל את הכוס אהב לשתות ממנה, במיוחד בזכות האורות והעובדה שהוא יכול היה לשתות ממנה באופן עצמאי. גם ההורים היו מרוצים. הכוס מתאימה לבני שנה ומעלה.

59.9 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג בשילב.

צילום: יח"צ חו"ל

 

כדאי לדעת

 

רשת SACARA השיקה סדרת שמנים טבעיים ואורגניים תחת השם Sacara by nature. הסדרה כוללת שמני לבנדר, אקליפטוס, עץ התה, חוחובה, המפ, קוקוס, קיק ושקדים, כולם 100% שמן טבעי. 11.9-25 שקלים ל-10-100 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת וב-www.Sacara.co.il.

צילום: קית גלסמן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן