Skip to content

מרצדס AMG GT R PRO בישראל, המחיר 2.4 מיליון שח

גרסת קצה ספורטיבית של AMG GT, מנוע V8 ביו-טורבו בנפח 4 ליטרים המפיק 585 כוחות סוס, הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-3.6 שניות ומהירות מקסימלית של 318 קמ"ש. בקיצור טיל קטן והמחיר בהתאם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל מרצדס מציגה בישראל את הסנונית הראשונה של דגמי הספורט ה-AMG GT. מדובר בגרסת הקצה הספורטיבית והייחודית של הסדרה ה-AMG GT R PRO, המתוכנן ליצור מוגבל לשיווק עולמי. רכב הספורט מציג ביצועי נהיגה הלקוחים ממסלולי המרוצים עם התוצאה החמישית בטיבה לרכבי הנעה אחורית במסלול ה- Nürburgring ובמקום ה-11 בקרב כלל הרכבים עם זמן של 7:04.6. דגם הקצה מיישם את פילוסופיית רכבי הפורמולה של מרצדס ומעניק יעילות אווירודינמית תוך שימוש נרחב בחומרי קרבון פייבר להפחתת משקל ולשיפור הביצועים.

מרצדס AMG GT R PRO, המחיר 2.4 מיליון שח (צילום:דן בר דוב)
מרצדס AMG GT R PRO, המחיר 2.4 מיליון שח (צילום:דן בר דוב)

בפן הטכני ה-AMG GT R PRO מציג מנוע V8 ביו-טורבו בנפח 4 ליטרים המפיק 585 כוחות סוס (71 קג"מ בטווח הסל"ד של 2,100-5,500). המנוע משודך לתיבת ההילוכים כפולת המצמד של מרצדס ה-AMG SPEED SHIFT 7G-DCT המספקת מעבר הילוכים מהיר, חד  ומדויק. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 ב-3.6 שניות ובעל מגבלת מהירות מקסימלית של 318 קמ"ש.

מנוע V8 ביו-טורבו בנפח 4 ליטרים (צילום: דן בר דוב)
מנוע V8 ביו-טורבו בנפח 4 ליטרים (צילום: דן בר דוב)

פנים הרכב מעניק את תחושת מרצדס עם הנדסת אנוש גבוהה המשתלבת עם הקונסולה המרכזית בתצורת V אשר קיבלה את השראתה מצורת מנוע ה-V8 של הרכב. הרכב מצויד בלוח המחוונים הדיגיטלי בגודל של 12.3 אינץ' ומסך המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', מושבי AMG Carbon-fiber bucket seats ומערכת השמע המתקדמת של Burmester.

טיל על הכביש (צילום: דן בר דוב)
טיל על הכביש (צילום: דן בר דוב)
צילום: דן בר דוב
צילום: דן בר דוב

מלבד הביצועים ותחושת היוקרה הספורטיבית של רכבי הקצה, סדרת ה-AMG GT משלבת מגוון מערכות בטיחות ונהיגה סמי אוטונומיות לשמירה על הנהג וסביבת הנהיגה כדוגמת: מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, מערכת ה-Pre-Safe המזהה מראש מצבי חירום, בלמים אדפטיביים עם HOLD ו-Hill Start Assist, מערכת היגוי אחורי, ברקסים קרמיים, 8 כריות אוויר ועוד.

ה- AMG GT R PRO מוצע במחיר של 2.4 מיליון שח.

זה המחיר (צילום:דן בר דוב)
זה המחיר (צילום:דן בר דוב)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן