Skip to content

ב.מ.וו משיקה X2 היברידית-נטענת, המחיר 299 אלף שח

ב.מ.וו X2 בגרסה היברידית-נטענת, שילוב של מנוע בעירה פנימית בעל 3 צילינדרים לבין מנוע חשמלי המפיק הספק כולל של 220 כ"ס ומאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות בלבד. את קמפיין ההשקה שהופק וצולם בישראל, תוביל איילת זורר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ב.מ.וו ממשיכה לפתח את  קטגוריית הקרוסאובר קופה שלה עם ה- BMW X2 xDrive25e קרוסאובר-קופה קומפקטי המשלב ספורטיביות רב-תכליתית עם יעילות וחיסכון משמעותיים וטווח נסיעה חשמלי של בין 46 ל-57 ק"מ .

X2 היברידית-נטענת, המחיר 299 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
X2 היברידית-נטענת, המחיר 299 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

BMW X2 xDrive25e  החדש הוא דגם ה- Sports Activity Coupe   הראשון המציע, בנוסף ליעילות וחיסכון יוצאים מן הכלל, אפשרות של ניידות נטולת פליטות מזהמים מקומיות הודות לטכנולוגיית הנעה היברידית נטענת (פלאג-אין).  אנרגיה המבוקרת בצורה חכמה בין מנוע בעירה פנימית בעל 3 צילינדרים לבין מנוע חשמלי מבטיחה ל-BMW X2 xDrive25e החדש לא רק יעילות וחיסכון משמעותיים אלא גם מספקת ביטוי אופייני נוסף של הנאת הנהיגה האופיינית לסגמנט ולמותג. כמו המנוע החשמלי הסינכרוני, גם סוללת המתח הגבוה המספקת לו אנרגיה מגיעה מהדור הרביעי והאחרון של טכנולוגיית eDrive של BMW שפותחה במיוחד עבור דגמים נטענים (פלאג-אין).

המנוע החשמלי מייצר הספק של 95 כ"ס, מומנט של 16.8 קג"מ, ומעביר את ההנעה לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים בעלת יחס העברה אחד. מנוע הבעירה הפנימית 1.5 ליטר מפתח הספק מרבי של  125 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ ומעביר את כוחו באמצעות תיבת הילוכים פלנטרית בעלת 6 הילוכים לגלגלים הקדמיים. שילוב אנרגיות זה מאפשר הנעה היברידית ייחודית לכל ארבעת הגלגלים – סוג של הנאת נהיגה שאין דומה לה בסביבה התחרותית.

ההספק הכולל של המערכת, המופק כאשר המנוע החשמלי ומנוע הבעירה הפנימית פועלים יחד, עומד על 220 כ"ס והמומנט המירבי הוא 39.2 קג"מ. בתחילת נסיעה ובהאצה, הספקת הכוח המיידית של המנוע החשמלי מספקת תגובה רגישה במיוחד ללחיצה על דוושת המצערת. ה-BMW X2 xDrive25i החדש מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 6.8 שניות בלבד. בנוסף, במהלך פרצי מהירות קצרים ובעת עקיפה, התגבור החשמלי של מערכת ההנעה משפר במידה ניכרת את הספורטיביות והמיידיות של הרכב.

אנרגיית ההנעה החשמלית מאוחסנת בסוללת ליתיום-יון במתח גבוה בעלת צפיפות אנרגיה גבוהה במיוחד. עם תכולת אנרגיה כוללת של 10.0 קוו"ט-שעה, היא מאפשרת ל-BMW X2 xDrive25e החדש להשיג טווח נסיעה חשמלי של בין 46 ל-57 ק"מ  ולהגיע למהירות מירבית של 135 קמ"ש באמצעות המנוע החשמלי לבדו. לפיכך, ניתן לבצע את מרבית הנהיגה היומיומית – בין הבית למקום העבודה, למשל – רק באמצעות המנוע החשמלי וללא פליטת מזהמים.

דגם ה-X2 xDrive25e ישווק עם כבל המאפשר להטעין את הרכב מהשקע הביתי בזרם טעינה מקסימלי (2.2 קוו"ט) בזמן של כ-5 שעות. טעינה באמצעות עמדת טעינה ייעודית – ביתית / ציבורית תקצר את פרק הזמן לכ-3.2 שעות (בזרם טעינה מקסימלי של 3.7 קוו"ט).

ה- X2 ישווק ברמת איבזור גבוהה ביותר (צילום באדיבות היצרן)
ה- X2 ישווק ברמת איבזור גבוהה ביותר (צילום באדיבות היצרן)

בדומה לדגמי ה-X1 וה-X3 שמכירתם החלה לפני מספר שבועות, גם דגם ה-BMW X2 xDrive25e ישווק ברמת הגימור M-Sport, המאובזרת ביותר מבין דגמי ה-X2 המשווקים כעת בישראל אשר כוללת בין השאר את פרטי האבזור הבאים:  חבילת עיצוב פנימית וחיצונית M-Sport, חישוקי "19, שמשות כהות, חבילת הבטיחות Driving Assistant, עם בקרת אלומה גבוהה והתרעת עייפות, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני ומצלמת נסיעה לאחור, פנסי חזית, תאורת יום ופנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, חבילת תאורת פנימית מורחבת עם תאורת אווירה, מושבי Sport חשמליים, חלון שמש פנוראמי, פתיחת דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים לאחור, מסך מגע מרכזי "8.8 עם קישוריות Apple CarPlay, טעינה אלחוטית, מערכת שעה Hi-fi עם 7 רמקולים ועוד.

קרוסאובר-קופה קומפקטי,ספורטיבי וחסכוני (צילום באדיבות היצרן )
קרוסאובר-קופה קומפקטי,ספורטיבי וחסכוני (צילום באדיבות היצרן )

לדברי אלון גולדמן, מנהל שיווק BMW ו-MINI בדלק מוטורס: "קבוצת BMW מניעה בעקביות את אסטרטגיית החשמול שלה ומציגה דגמים היברידיים נטענים (פלאג-אין) נוספים, לצד אלו הקיימים, בקטגוריות פופולאריות ביותר. אנחנו שמחים להגדיל את היצע משפחת הקרוסאוברים ולהציע את המגוון הרחב, המתקדם והמאובזר ביותר של פתרונות היברידיים-נטענים בשוק הפרמיום בישראל"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן