Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 07 בספטמבר, 2020

קוגר טאון, מפעלי מזון, האוצרות המדהימים של העולם העתיק, אקסטרים אנבוקסינג, כמה זה שווה?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קוגר טאון | Cougar Town, סלקום TV

דרמה קומית בכיכובה של קורטני קוקס (מוניקה מ-"חברים"), בתפקיד אישה בשנות ה-40, המתמודדות עם היתרונות והחסרונות של מעמדה כגרושה טרייה.

10:15 מפעלי מזון | Food Factory, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הצצה אל מאחורי הקלעים של מפעל המזון, לקווי הייצור  המגה-תעשייתיים המייצרים את המאכלים האהובים על כולם. מחמאת בוטנים ופסטה ועד לחם ובירה, 'מפעל מזון' חושף את תהליך הייצור המופלא של המזון.

21:00 האוצרות המדהימים של העולם העתיק | Greatest Treasures of the Ancient World, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

פרופסור בטני יוז יוצאת למסע מופלא מהדלתא של הנילוס לחופי אגם נאצר, וחושפת את ההישגים המדהימים של אחת הציביליזציות הגדולות שידע העולם, מצרים העתיקה, ומציגה את 10 האוצרות הגדולים של מצרים בעיניה.

22:30 כמה זה שווה? | ?What's It Worth, ערוץ ההיסטוריה

הקומיקאי המצליח וחובב האספנות ג'ף פוקסוורת'י, בוחן, סוקר ונובר בכל פינה של ארצות הברית, בחיפוש אחר אוצרות חבויים שנמצאים בחזקתם של משפחות ואנשים מהשורה, המקווים להרוויח עבורם סכומי כסף גדולים – ועושה כל זאת מבלי לעזוב את סלון ביתו. פוקסוורת'י, יחד עם צוות מומחים שעובד איתו, מבקר וירטואלית בבתיהם של אנשים מכל ארה"ב, ובוחן מגוון פריטים – חפצים שעברו בירושה, תכשיטים בגדלים שונים ואוצרות משפחתיים – במטרה לסייע לבעלי הפריטים הללו לקבוע האם יושבים על מכרה זהב, או שמא מדובר בחפצים בעלי ערך סנטימנטלי ותו לא. כשפריטי האספנות נעים מחפצי ממורבליה של תרבות פופ, דרך שרידים היסטוריים אותנטיים ועד למזכרות יוצאות דופן במיוחד, הצופים נחשפים לפיסות שונות של הזיכרון הקולקטיבי האמריקני. לעיתים, הסיפורים האישיים מאחורי החפצים המככבים בסדרה, הם בעלי ערך לא פחות מערכם הכספי…

22:50 אקסטרים אנבוקסינג | Extreme Unboxing, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה עוקבת אחר מספר 'ציידי סחורות' אשר רוכשים באינטרנט בשיטת ה'בידינג' במחיר מוזל משטחים של סחורה שהוחזרה ע"י הלקוחות המקוריים לקמעונאים – אך הם אינם יודעים מה מצוי באותם ארגזי סחורה עד לרגע בו הם פותחים אותם בביתם. לאחר הפתיחה, כל צוות של ציידי מציאות נאלץ לחטט ולנבור בארגזים, בחיפוש אחר אותו פריט 'זהב' שיניב עבורם את הרווח הגדול ביותר במכירה מחדש. סוגי הסחורה יכולים לנוע מהפריט הטריוויאלי והיומיומי ביותר, ועד למוצר הביזארי והמוזר ביותר שקיים. חיפוש האוצרות הזה מלא בהפתעות – בעיקר עבור הקונים עצמם, שלא יודעים איזו הפתעה ממתינה להם בפנים…

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן