Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 08 בספטמבר, 2020

סיד וג'ודי, קרן אור כוכב 2, בחיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סיד וג'ודי, קרן אור כוכב 2, בחיים

___

22:00 סיד וג'ודי | Sid & Judy, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

חמישים שנה אחרי מותה הטרגי של ג'ודי גרלנד – סיפור חייה הדרמטי נפרש בסרט משובץ פנינים שטרם נראו ונשמעו: צילומים מחייה, קטעים מהופעות וגם הקלטות שהקליטה גרלנד עצמה. ג'ון האם ו-ג'ניפר ג׳ייסון לי משחזרים בקולם את סיפור הרומן הסוער בין גרלנד ו-סיד לופט, בעלה השלישי (מתוך חמישה) – ואורגים לתוכו את התחנות החשובות בחייה: מערכת היחסים הרעועה שלה עם אמה, צעדיה הראשונים בהוליווד ובברודוויי, ידידותה עם הנשיא קנדי, התמכרותה לאלכוהול והקאמבק המופלא שלה. האנקדוטות הרבות, צילומיו של ריצ'רד אבדון וקטעי סרטים אבודים מאירים את דמותה המסתורית של גרלנד, עליה אמרה בתה לייזה מינלי: 'אפשר להכיר אותה רק אם אתם מבינים שאתם לא מבינים'. בימוי: סטפן קייאק. 97 דקות, בריטניה, 2019.

קרן אור כוכב 2 | 2 Starbeam, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרה המונפשת לילדים. לזואי בת השמונה יש כוח מיוחד: כשהיא נתקלת בנבל מרושע היא הופכת לקרן אור כוכב – גיבורת-על קטנה אבל גדולה מהחיים, שמסוגלת להציל את המצב, בכל מצב.

בחיים | Alive#, נטפליקס | Netflix

מתח אימה. וירוס קטלני משתולל ברחבי העיר. גבר בודד מוצא את עצמו כלוא בדירתו בלי יכולת להזעיק עזרה. האם הוא יצליח להיחלץ? שחקנים: יו אה-אין, פארק שין-היאה. במאי: איל צ'ו. 100 דקות, דרום קוריאה, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן