Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 12 בספטמבר, 2020

אמנות ההגנה העצמית, מפוקסלים 2, זרה 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמנות ההגנה העצמית | The Art of Self-Defense, סלקום TV + ערוץ Yes VOD

קומדיה שנונה. צעיר חנון וחסר ביטחון מאס בלשמש שק חבטות של בריוני השכונה. בצעד נחוש הוא נרשם ללימודי קראטה אצל מדריך כריזמטי, שמוביל אותו למחוזות שהוא טרם הכיר. עם: ג'סי אייזנברג ("הרשת החברתית"). במאי: ריילי סטירנס. ארה"ב, 2019.

21:30 מפוקסלים 2 | Dead Pixels 2, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

עונה שנייה לקומדיה המערבת לייב אקשן ואנימציית מחשב שמתחלקת בין הדמויות האמיתיות לבין הדמויות הוירטואליות שלהם במשחק מחשב. הסדרה מספרת על החבורה של מג, ניקי ואוסמן שעולמם סובב סביב האובססיה שלהם למשחק מחשב פופולרי מאוד: Kingdom Scrolls – משחק פנטזיה, מיסטי, קסום ואלים שמרכזו קוסמים ודרקונים וירטואלים. בחיים האמיתיים מג וניקי עובדים במשרד. הם לא בטוחים מה אוסמן עושה למחייתו, אבל אצל שלושתם סדר העדיפויות ברור, המשחק מחשב נמצא בראש סדר העדיפויות. ספוילר – בעונה החדשה, השלישייה מנסה לעשות את המקסימום בכדי לבנות חיים רחוקים מהמשרד, חיים שיש לה אחיזה בעולם האמיתי. הבעיה שבפועל זה לא ממש מצליח להם, העולפה וירטואלי עדין יותר מושך ואטרקטיבי עבורם.

זרה 3 | 3 Outlander, נטפליקס | Netflix

עונה 3 לסדרת ספרי הפנטזיה הרומנטית הפופולרית שכתבה דיאנה גבלדון המתמקדת בזוג אוהבים שלא יכולים להתאחד.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן