Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 14 בספטמבר, 2020

השחור האחרון בסן פרנסיסקו, אנחנו הפסטפארים, ללכוד את לי מילר, מספיק טוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השחור האחרון בסן פרנסיסקו | The Last Black Man in San Francisco, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמה זוכת פרס הבימוי בפסטיבל סאנדנס. גבר צעיר חולם לחזור אל בית ילדותו בסן פרנסיסקו. כשהוא מבין שהעיר השאירה אותו מאחור, הוא מחליט לעבור על החוק ולהתנחל במקום. עם: ג'ימי פיילס, דני גלובר. במאי: ג'ו טלבוט. ארה"ב, 2019.

22:00 אנחנו, הפסטפארים | I, Pastafari, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

עם מיליוני מאמינים ברחבי העולם, כנסיית מפלצת הספגטי המעופפת הפכה לדת הצומחת ביותר אי פעם ולתופעה שלא ניתן להתעלם ממנה. בני הכנסייה, הפסטאפרים, נלחמים למען חירותם הדתית ולמען זכויות ופריבילגיות שניתנות לדתות אחרות. לאורך הדרך, הפסטאפרים מכריחים ספקנים חסרי סובלנות לענות על השאלה 'מהי בכלל דת אמיתית?'. ארה"ב, 2019.

22:00 ללכוד את לי מילר | Capturing Lee Miller, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

הצלמת והאמנית לי מילר מוכרת בעיקר בזכות דיוקנה העצמי באמבטיה של היטלר. חייה האישיים היו יוצאי דופן בדיוק כמו התמונות שצילמה. מילר שהחלה את דרכה כדוגמנית צעירה בשנות ה-20 בארצות הברית, הצטלמה לשער של ווג והפכה למוזה של אמנים גדולים כמו מאן ריי ו-פבלו פיקאסו, עברה תוך זמן קצר לצד השני של העדשה. במהלך מלחמת העולם השנייה נהייתה  מילר ל'צלמת המלחמה' היחידה באירופה, כשתמונות קשות ומזעזעות שצילמה תיעדו, בין השאר, את רגעי השחרור של מחנה דכאו. לאורך כל הקריירה שלה נחשבה מילר לצלמת ואמנית משמעותית ופורצת דרך של תקופת הסוריאליזם, כזו שמרדה בכל המוסכמות בנוגע לנשים. בעזרת תמונות סטילס מפורסמות שלה מכל הזמנים, קטעי ארכיון שמהווים אילוסטרציה של התקופה וראיונות עם הביוגרפית שלה, בנה ונכדתה, מביא הסרט את סיפורה של מי שנחשבת עד היום לאחת הצלמות החשובות של המאה ה-20. בימוי: טרסה גריפית. 60 דקות, אנגליה, 2020.

מספיק טוב | Close Enough, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימציה למבוגרים. זוג נשוי מנסה לצלוח את המעבר מהבליינות של גיל 20 להורות בגיל 30 ולהישאר בחיים – ובעניינים.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן