Skip to content

בצריכה מתמדת: מתנות לחג

חברת אנוטקה מציעה את יינות יקב צובה כמתנה לחג: צובה סירה וצובה שרדונה מבציר 2018. 89/109 שקלים. להשיג בחנויות מובחרות. צילום: גלי דרור   הספר "קוד המנצח לצעירים – 10 קודים להצלחה מעשית בחיים", אותו כתבו המנטור אלון אולמן ומיכל סולומונוביץ (הוצאת כתר),  מיועד לבני 10 ומעלה. הספר מבוסס על תכנית הלימוד "קוד המנצח לצעירים" […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אנוטקה מציעה את יינות יקב צובה כמתנה לחג: צובה סירה וצובה שרדונה מבציר 2018. 89/109 שקלים. להשיג בחנויות מובחרות.

צילום: גלי דרור

 

הספר "קוד המנצח לצעירים – 10 קודים להצלחה מעשית בחיים", אותו כתבו המנטור אלון אולמן ומיכל סולומונוביץ (הוצאת כתר),  מיועד לבני 10 ומעלה. הספר מבוסס על תכנית הלימוד "קוד המנצח לצעירים" שקיבלה את אישור משרד החינוך. 98 שקלים, להשיג ברשתות הספרים ובחנויות ספרים.

 

סט אביזרים של פרוזן ו-LOL. בתוך כל חלון יש הפתעה שונה וכל ההפתעות הן תכשיטים ואביזרים לשיער. 59.9 שקלים, להשיג ברשתות ובחנויות צעצועים וספרים,
חנויות כלי כתיבה ומתנות וב-http://www.palphot.co.il.

צילום: סטודיו פלפוט

 

הבשמים של פלור דה מאיו הספרדית בגודל קל לנשיאה עם 20 מ"ל של בושם. לכל אחד מהשלושה ניחוח אחר כמובן. 20 שקלים ל-25 מ"ל של או דה פרפיום. להשיג ברשתות הפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

אחד היינות של יקב טפרברג – מלבק ESSENCE 2016, שרדונה ESSENCE 2019 ופמיטאז' INSPIRE 2019 – יכולים להוות בפני עצמם מתנה ראויה לחג. 60-100 שקלים. להשיג בחנויות יין.

צילום: יח"צ

 

שלושה סטים שונים לטיפוח ציפורניים בדמות הנסיכות של דיסני, בל, יסמין ואריאל. בכל אחד יש שלושה בקבוקוני לק והם מיועדים לגיל 3 ומעלה. 40 שקלים, להשיג ברשתות הפארם ובחנויות צעצועים.

צילום: יח"צ חו"ל

 

חלאבין הישראלית מציעה מארזי מוצרים המיועדים לטיפוח הגוף. אלה מכילים מוצרים מהסדרות הותיקות של החברה – מידנייט, רוז', חלאבלין ועוד. בכל מארז קרם גוף, דיאודורנט ספריי יבש, קרם ידיים ומגבת. 60 שקלים. להשיג בסופרפארם ובמשביר לצרכן.

צילום: לירון ליבו

 

כלי הבישול של מורפי ריצ'ארדס משווקים כעת גם בישראל, הודות לחברת שריג אלקטריק. מדובר בשתי סדרות שונות של כלים, אשר ביחד מציעות את כל מה שצריך למטבח, ממחבתות וסירים ועד פלנצ'ות ורוסטרים. 219-599 שקלים, 40% הנחה, 25% הנחה נוספת לחברי מועדון של המשביר לצרכן, עד סוף החודש.

צילום: מורפי ריצ'ארדס

 

שעוני ילדים של Casio. 139 שקלים, להשיג בחנויות שעונים.

צילום: יח"צ חו"ל

 

מארזים של יקב הרי גליל וחברת המשקם, המעסיקה עובדים עם מוגבלויות שונות. כל מארז משלב בקבוק יין עם מפה בגוון תואם לגוון היין, כדי למנוע כתמים בולטים. 139 שקלים. להשיג ב-https://www.gallilmountainshop.com.

צילום: מנחם רייס

 

Celebrations Bottle מכיל בתוכו חטיפים מוקטנים של חברת מרס, כולל Snickers, Bounty, Milky way, Dove, Twix Mars, ו-Teasers. 29.9 שקלים ל-312 גרם. להשיג בשופרסל.

צילום: מרס

 

סט מצעים של ורדינון, מתוך קולקציית הסתיו של החברה. המבחר כולל את מותג מצעי היוקרה FIVE CROWNS כמו גם מגוון של מצעים מבדי ג'רסי, כותנה, סאטן ועוד, שמיכות חורף, מגבות ואביזרים נוספים לעיצוב הבית. מ-349.9 שקלים לסט זוגי אחרי 30% הנחה. משלוח חינם ברכישה מעל 299 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

צילום: תמי בר שי

 

יקב סגל מציע מארז ובו יינות שרדונה וקברנה סוביניון מסדרת התססה פראית, שניהם מבציר 2018, עם סכין שף. 150 שקלים. להשיג בחנויות יין וברשתות שיווק.

צילום: יקב סגל

 

מעמד לסמארטפון עם תאורה מובנית, המיועד לצילומי סלפי ווידאו. 89 שקלים, להשיג ב- www.Gadgetshop.co.il.

צילום: יח"צ חו"ל

 

המארז של יקבי ברקן כולל יין קברנה סוביניון בציר 2013 מסדרת אלטיטיוד 585 וכן חולץ פקקים מקצועי. 160 שקלים. להשיג בחנויות יין מובילות וברשתות שיווק.

צילום: יקבי ברקן

 

Dual Trex של Fakir הוא קוצץ חדש, בעזרתו ניתן לקצוץ ולכתוב ירקות, בשר, אגוזים וקרח. 249 שקלים, להשיג בחנויות וברשתות חשמל.

צילום: קלינטון סחר

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן