Skip to content

הקטנוע החדש של ב.מ.וו C 400 GT בישראל, המחיר 45 אלף שח

BMW C 400 GT החדש מציע שילוב של נוחות וביצועים דינמיים לשימוש בעיר ומחוצה לה. מצויד במנוע חסכוני בעל צילינדר יחיד בנפח של 350 סמ"ק, מערכת בלמים רבת-עצמה ABS בעלת צמד דיסקים קדמיים ובקרת יציבות. אבזור סטנדרטי עשיר וגבוה כמו טכנולוגיית תאורת LED, ו- Keyless Ride. קישוריות: לוח מחוונים רב תפקודי עם צג TFT 6.5 […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

BMW Motorrad,  חטיבת האופנועים של BMW, מרעננת את קטגוריית המוצרים בתחום הניידות העירונית ומציגה את BMW C 400 GT המשלב נוחות וגם יכולות תיור, בין אם מדובר ברכיבה למרכז העיר, נסיעה למשרד או הנאה מרכיבה חווייתית אחרי העבודה או בסוף השבוע – ה-C 400 GT החדש הוא השותף המושלם שמאפשר ליהנות מרכיבה מהנה גם בעת העבודה וגם בשעות הפנאי ביחד או לבד.

קטנוע יוקרתי של ב.מ.וו (צילום באדיבות היצרן)
קטנוע יוקרתי של ב.מ.וו (צילום באדיבות היצרן)

ה-C 400 GT מונע על-ידי מנוע בעל צילינדר יחיד שהותאם במיוחד לחיסכון בדלק, עם הספק של 34 כ"ס, אותו מנוע המשמש גם את ה-C 400 X.  בקרת יציבות אוטומטית ASC מעניקה בטיחות מוגברת בעת האצה, במיוחד על משטחים חלקלקים. שלדת צינורות פלדה קשיחה, מזלג טלסקופי ומערכת בלמים בעלת ביצועים גבוהים עם ABS כסטנדרט.

ה-C 400 GT החדש מתאפיין בשלדת space frame עשויה צינורות פלדה. מערכת המתלים והשיכוך מורכבת ממזלג טלסקופי מלפנים ושתי תמוכות קפיצים מאחור. הכוונון ומהלך הקפיצים נבחרו על מנת להבטיח הנאת רכיבה ספורטיבית ודינמית משולבת ברמת נוחות גבוהה מאוד. ביצועי בלימה עילאיים ובטיחות מירבית מסופקים על ידי בלם דיסק כפול מלפנים ובלם דיסק בודד מאחור, בשילוב עם מערכת ABS הכלולה כסטנדרט.

הקטנוע החדש של ב.מ.וו 45 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
הקטנוע החדש של ב.מ.וו 45 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

בנוסף לתאורה בטכנולוגיית LED הכלולה כסטנדרט, ה-C 400 GT החדש מציע גם מגוון דגשים בתחום הקישוריות שהם חדשים בפלח שוק זה. בשילוב עם הבקר הרב תכליתי של BMW Motorrad שזכה לפיתוח נוסף ומציע פעולה משולבת, המשמעות היא שהרוכב יכול לגשת לתפקודי האופנוע והקישוריות במהירות ומבלי להסיח את הדעת מהנעשה על הכביש. בנוסף לנוחות של היכולת לשוחח בטלפון ולהאזין למוזיקה במהלך הנסיעה, קיים גם יתרון של ניווט ללא מאמץ באמצעות מערכת הכוונה נוחה לשימוש על גבי המסך.

במונחי עיצוב, ה-C 400 GT החדש ניתן לזיהוי באופן מיידי כחלק מהמשפחה, הוא בעל מראה אלגנטי ופונקציונאלי  – נכון לשיוט עירוני רגוע או רכיבות תיור ארוכות. עם הגנה משופרת בפני רוח ומזג אוויר הודות למשקף קדמי גבוה, וכן תפיסת אחסון שהוגדרה בקפידה הכוללת שני תאי כפפות, flexcase מתחת למושב הנוח ואפשרות להתקנת ארגז אחורי מקורי. לקטנוע החדש יש את כל מה שנחוץ כדי לעמוד בדרישות – הן של שימושיות יומיומית והן של התאמה לתיור.

הקטנוע החדש של ב.מ.וו בעיר ומחוצה לה (צילום באדיבות היצרן)
הקטנוע החדש של ב.מ.וו בעיר ומחוצה לה (צילום באדיבות היצרן)

כמאפיין נוחות נוסף, ה-C 400 GT החדש מצויד כסטנדרט ב-Keyless Ride – רכיבה ללא מפתח. דבר זה מאפשר הפעלה נוחה במיוחד של ההצתה, מנעול ההגה, המושב, מכסה פתח מילוי הדלק ותאי האחסון. ה-C 400 GT החדש מתאפיין בתכונות נוחות משופרות בצורה של מושב העשוי יחידה אחת עם משענת גב נפרדת לרוכב ומדרכים לנוסע במקום רגליות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן