Skip to content

פרצו, נטרלו אזעקות ומצלמות אבטחה וצולמו בסתר

לאחר מעקב ומרדף מסוק, נעצרו חברי כנופיה מתל שבע שנהגו לפרוץ ולגנוב סחורות ממחסנים שונים. המשטרה מנהלת מצוד אחר שני חברי כנופיה נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל חשפה לאחרונה כנופיה מהדרום בחשד כי נהגה לגנוב סחורות ממקומות שונים בדרום ובמרכז. להערכת המשטרה עד כה גנבה הכנופיה סחורה בשיווי של כ 400 אלף ₪. במהלך מורכב שכלל תצפיות ושימוש באמצעי צילום משוכללים וכלל הזנקת מסוק משטרתי לצורכי מעקב ומרדף, הצליחו חוקרי ימ"ר מרכז של מג"ב, לעצור את מנהיג הכנופיה שפעלה מתל שבע ונהג משאית עליה הועמסה סחורה גנובה ממחסן באשדוד. כתב אישום כנגד אחד מהם הוגש היום (שני) בבית המשפט השלום באשקלון. זהותם של 2  חברי כנופיה נוספים ידועה למשטרה ובימים אלו היא מהלת מצוד אחריהם.

צילום מתוך סרטון הווידאו של המשטרה

ביחידה המרכזית של מג"ב הפועלת במרכז הארץ התנהלה בשבועות האחרונות פרשייה שעסקה בכנופיה שנהגה לפרוץ לעסקים ולמחסנים, לגנוב סחורה בשווי רב ולמכור אותה בדרך כלל לגורם מולו המכירה נסגרה מראש.  ביום שישי  ה-28 באוגוסט האחרון, התחקו השוטרים יחד עם מסוק משטרתי אחר הכנופיה מתל שבע שעשתה את דרכה לעבר מחסן באשדוד בו אוחסנו מאות ארגזים של משקאות אלכוהוליים.

שוטרי מג"ב הבחינו ב שניים מחברי הכנופיה שהגיעו את המחסן ונטרלו את מערכת האזעקה והמצלמות מבלי להבחין שבמקום הייתה עוד מצלמה שצילמה את התנהלותם בתוך המחסן.
לאחר שהשניים הכינו את הסחורה להעמסה, הגיעה משאית גם היא מתל שבע שבה נהג הנהג שנעצר ועליה העמיסו החשודים את הסחורה הגנובה. חקירת המשטרה העלתה כי המבצע נוהל על ידי אדם נוסף, תושב תל שבע גם כן, אשר עמד בראש הכנופיה שעל פי הערכת המשטרה אחראית למספר פריצות וגניבות ממחסנים ועסקים.


סרטון הווידאו שצולם בסתר

לאחר שהעמיסו את הסחורה הגנובה על גבי משאית, נסעו חברי הכנופיה למחסן בלוד שם תכננו לאחסן את הסחורה עד למכירתה. בשלב זה, כוחות משמר הגבול שעמדו מקרוב אחר התנהלותם, הגיעו אל המחסן בלוד ולאחר מרדף רגלי אחר החשודים הצליחו שניים להימלט אל נהג המשאית נעצר. כנגד הנהג תושב תל שבע בשנות ה- 30 לחייו הוגש בסוף השבוע כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון. עם מעצרו של הנהג נמשכה החקירה ובשבוע שעבר אותר ונעצר ראש הכנופיה בתל שבע. כאמור זהותם של 2 חברי הכנופיה הנוספים ידועה ובמג"ב מעריכים שהם יעצרו בקרוב.

במג"ב מציינים כי הודות למשאבים שהושקעו במג"ב בשנים האחרונות לחיזוק תחום החקירות והמודיעין, פרשיות מהסוג הזה יכולות להבשיל למעצרים ולכתבי אישום במטרה להביא למיצוי הדין עם העבריינים שגורמים לנזק כלכלי גדול.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן