Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 20 בספטמבר, 2020

גיבורות, נפרדנו כך 2, מרי מאוהבת במטבח, שקרן/שקרנית 2, הפיל הכחול 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 גיבורות | Little Victories, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סרט דוקו קומי-דרמטי על סיפור החברות המיוחד בין תמר ומיכל, שתי שחקניות בקבוצת כדורשת נשים בתל אביב, בתקופה מאתגרת בחייהן. מיכל ורשאי-ארלוק, במאית הסרט ושחקנית בקבוצה, עוקבת אחרי תמר, שמתמודדת עם אלמנות טרייה, אחרי שאיבדה את בעלה אורי שלף, מי שהיה המנהל של הפועל תל אביב בכדורסל ונפטר במפתיע מדום לב. מיכל הופכת לעוגן משמעותי בחיי תמר, אלא שאז מתגלה אצלה סרטן, ותמר הופכת לעוגן של מיכל. בתוך אתגרי החיים האלו מתגבשת קבוצה חזקה של נשים שעולות למגרש ומשאירות את כל הצרות מאחור ונותנות את הכל כדי לנצח. ישראל, 2020.

21:00 נפרדנו כך 2 | 2 The Split, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

עונה 2 לסדרה. ספוילר – העונה שנייה ממשיכה לעקוב אחר שלוש האחיות של משפחת דפו, האנה, נינה ורוז  ואמם האימתנית רות. יש להן משרד עורכי דין חדש. הם כבר לא מתחרים אחד בשני מבחינה מקצועית והאנה מתעסקת בתיקים המציבים אותה בשורה הראשונה של עורכי הדין בממלכה. האם המשפחה תצליח לעבוד ביחד, תתמודד עם המשברים האישים והמקצועיים? האם האנה תצליח לקבל מה שהיא רוצה עבור עצמה ולא רק עבור לקוחותיה?

21:45 מרי מאוהבת במטבח | Mary’s Kitchen Crush, ערוץ האוכל

מרי ברג, המנחה הקנדית האהובה זוכת מאסטר-שף, חוגגת את אהבתה לאנשים שבחייה בדרך שהיא הכי אוהבת – היא מכינה להם ארוחות טעימות ומפנקות. בכל פרק היא מארחת בני משפחה וחברים ומקדישה להם מנות מיוחדות ממטבחה הביתי.

21:45 שקרן/שקרנית 2 | Liar 2, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרת המתח הבריטית. העונה הראשונה עסקה בלילה ששינה את חייהם של לורה נילסון ואנדרו ארלהם ובחנה את המחיר ההרסני של הרמאות, הסודות והשקרים. העונה החדשה עתידה לעסוק בחקירת מקרה המוות שבסיום העונה הראשונה.

הפיל הכחול 2 | The Blue Elephant 2, נטפליקס | Netflix

סרט מצרי.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן