Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 21 בספטמבר, 2020

נעלמת 2, השטיח האדום: פרסי האמי 2020, סופר פוד בדקות, בית האופנה קארדן, שיר אהבה ללטאשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 נעלמת 2 | Save Me 2, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה לסדרה שנוצרה ונכתבה על ידי לני ג'יימס ("המתים המהלכים") שגם מככב בה. ג'יימס מגלם את נלסון 'נלי' רואו, טיפוס חסר מזל, חובב נשים ופושע קטן שחייו משתנים כשביתו ג'ודי, אותה לא פגש מאז היתה תינוקת, נעלמת באופן מסתורי. במסעו למצוא את ילדתו האבודה, נלי יעשה הכל כדי לחשוף את האמת ויגלה על עצמו ועל הסובבים אותו דברים חדשים שלא יכול היה לדמיין.

21:30 השטיח האדום: פרסי האמי 2020 | Emmy Awards 2020: Red Carpet, ערוץ !E

רגע לפני תחילת הטקס, עם תחזיות לזכיות ואורחים מיוחדים.

21:45 סופר פוד בדקותDonal's SuperFood’s in Minutes, ערוץ האוכל

דונאל סקהאן מציג את הדרכים הקלות והפשוטות לאכול בריא, עם מתכונים מזינים שמתאימים לאורח החיים המודרני ודורשים עבודה של חצי שעה או פחות. בסדרה דונאל לוקח מתכונים קלאסיים ומשדרג אותם עם טוויסט בריאותי, מכין מנות מקוריות כמו ״ארוחה במחבת אחת״ שמותאמות לסגנון חיים המודרני, ונותן מגוון טיפים ועצות לדור החדש של הבשלנים, שרוצה להכין מנות בקלילות ומהירות – בלי להתפשר על הבריאות.

22:05 בית האופנה קארדן | House of Cardin, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

המהפכה שחולל פייר קארדן בעולם האופנה מעוררת הדים עד היום. קארדן שינה את כל מה שהיה ידוע על גזרות, מרקמים וצבעים ופרץ את הגבולות בין אופנה עלית ואופנה להמונים, מזרח ומערב, מסורת ועתידנות. יפן, 2020.

שיר אהבה ללטאשה | A Love Song for Latasha, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי על חייה וחלומותיה של לטאשה הרלינס בת ה-15, שהריגתה בידי שוטרת הייתה אחד הגורמים לפרוץ המחאה שסחפה את לוס אנג'לס ב-1992. במאית: סופי נאלי אליסון. ארה"ב, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן