Skip to content

טויוטה היילקס החדש בישראל, המחיר החל מ 230 אלף שח

היילקס 2020 מוצע כעת גם עם מנוע 2.8 ליטר חדש ועוצמתי וזוכה לעיצוב מעודכן ולאבזור מתקדם עם נוחות נסיעה מצוינת וציון בטיחות גבוה. במקביל טויוטה ממשיכה להציע את הפיק-אפ בגרסת 2.4 ליטר עם מנוע שעבר גם הוא שדרוג.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, משיקה גרסה מעודכנת של רכב השטח הפופולארי הכולל, בין היתר, מנוע עוצמתי במיוחד בנפח 2.8 ליטר המספק לרכב ביצועים מעולים לנסיעה בשטח ובכביש. במקביל טויוטה ממשיכה להציע את הפיק-אפ בגרסת 2.4 ליטר עם מנוע שעבר גם הוא שדרוג וכולל שיפורים טכנולוגיים. ההיילקס החדש זוכה לעיצוב חיצוני עוצמתי וקשוח והוא מצויד בחבילת מערכות בטיחות מתקדמות המקנה לו את ציון הבטיחות 7 – הגבוה בקטגוריה. לצד שיפורים בביצועים ובהתנהגות הכביש, הרכב מגיע עם אבזור משודרג המעניק נוחות מרבית, כולל מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת. התוספות והשדרוגים הרבים ממצבים את ההיילקס כפיק-אפ חזק מאוד, אך גם נוח ומפנק והופכים אותו לרב תכליתי המתאים כרכב עבודה קשוח וגם כרכב לטיולים ולהנאת המשפחה כולה, כולל משטח עצום לכל מטען שרוצים לקחת לדרך.

היילקס חדשה,המחיר החל מ 230 אלף שח (צילום באדיבות TOYOTA)
היילקס חדשה,המחיר החל מ 230 אלף שח (צילום באדיבות TOYOTA)

אחד השיפורים המשמעותיים ביותר בהיילקס החדש הוא מנוע דיזל 2.8 ליטר חדש ועוצמתי המייצר 204 כוח סוס, והמוצע כאופציה ברמת גימור אדוונצ'ר. המנוע החדש, מעניק לטנדר החדש של טויוטה ביצועים ברמה גבוהה מאוד. המנוע החדש מאיץ מ- 0 ל- 100 קמ"ש בתוך 10.7 שניות בלבד, 2.1 שניות מהר יותר ממנוע ה-2.4 ליטר הקיים. צריכת הדלק הממוצעת של הרכב היא 13.1 ק"מ לליטר בלבד, ורמת פליטות CO2 עומדת על 248 גרם לק"מ.

חזית ההיילקס עברה עדכון משמעותי וצוידה בגריל חזק תלת ממדי ופגוש קדמי חדש, אלו מדגישים את מראהו של הקשוח ההיילקס. העיצוב החיצוני החדש כולל בנוסף יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור.

פנים הרכב המשודרג גם הוא כולל לוח שעונים בעיצוב חדש, צג מולטימדיה המורכב על הקונסולה המרכזית (ברמת גימור אדוונצ'ר) עם כפתורים מכניים וכן חוגות הפעלה נוחה בכל תנאי נהיגה. מערכת המולטימדיה המקורית בהיילקס חדשה לגמרי, דוברת עברית עם מסך המגע בגודל "8, סנכרון נוח עם הסמארטפון באמצעות Apple Car Play ו- Android Auto כך שאפשר על המסך הגדול להשתמש באפליקציות נבחרות מהטלפון כמו ווייז, ספוטיפיי ועוד.

לוח שעונים בעיצוב חדש (צילום באדיבות TOYOTA)
לוח שעונים בעיצוב חדש (צילום באדיבות TOYOTA)

במסגרת שיפור הנוחות והתנהגות הכביש של ההיילקס החדש בוצע שדרוג של מערכות המיתלים והגברת ההיגוי. בולמי הזעזועים מלפנים וקפיצי העלים מאחור כוילו מחדש, ויחד עם התותבים החדשים לקפיצים מאחור, יוצרים נסיעה חלקה יותר ומופחתת זעזועים במקרה של מהמורות בדרך.

ההיילקס החדש מצויד בחבילת מערכות בטיחות משופרת הכוללת, בין היתר, מערכת שמירה על נתיב, מערכת בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי דו גלגליים ביום, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית.

מחירים ורמות גימור

היילקס, מנוע 2.4 ל', 4X2, רמת גימור ACTIVE+ אוטומטי 229,900 כולל מע"מ
היילקס, מנוע 2.4 ל', 4X4, רמת גימור ACTIVE ידני 230,900 כולל מע"מ
היילקס, מנוע 2.4 ל', 4X4, רמת גימור ACTIVE אוטומטי 247,900 כולל מע"מ
היילקס, מנוע 2.4 ל', 4X4, רמת גימורADVENTURE אוטומטי 259,900 כולל מע"מ
היילקס, מנוע 2.8 ל', 4X4, רמת גימור ADVENTURE אוטומטי 274,900 כולל מע"מ

 

צילום באדיבות TOYOTA
צילום באדיבות TOYOTA

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן