Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שני, 28 בספטמבר, 2020

אמא אמריקאית, פארגו 4, מקרוב: כל קול קובע, משפחה מודרנית 11
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אמא אמריקאית | American Housewife, פרטנר VOD

קומדיה משפחתית המסופרת על ידי קייטי, אם בעלת רצון חזק, המגדלת את משפחתה הפגומה בעיר עשירה ומלאה בנשים מושלמות וצאצאיהם המושלמים. כשסמל סטטוס הוא מונח שבשגרה, בעלה גרג דואג שהיא לא תצא מפרופורציות – אך המשימה לא קלה בכלל.

21:50 פארגו 4 | Fargo 4, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

דרמת המתח של רשת FX וחברת MGM, שמבוססת על הקלאסיקה הקולנועית של האחים כהן משנת 1996, חוזרת לעונה חדשה. ספוילר – את אנסמבל השחקנים של העונה הרביעית מוביל הקומיקאי כריס רוק, שמגלם את לוי קאנון, ראש של ארגון פשיעה המורכב ממהגרים שחורים שברחו מדרום ארצות הברית ומחוקי ההפרדה הגזעניים שחוקקו שם באותה תקופה. עלילת העונה הרביעית מתרחשת ב-1950 בעיר קנזס סיטי שבמדינת מיזורי, שם מתקיים שלום רעוע בין הכנופיה של לוי לבין המאפיה האיטלקית ששולטת בקנזס סיטי. בכדי לשמור על השלום ביניהם ראשי שתי המשפחות החליפו בין בניהם הבכורים. אבל מה קורה לשלום הזה כשאחד מראשי משפחות הפשע הללו נפטר באמצע ניתוח שגרתי?

מקרוב: כל קול קובע | Whose Votes Counts, Explained, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית. זכות ההצבעה היא אבן יסוד בדמוקרטיה האמריקנית, אבל מתברר שלא כל הקולות שווים. איך המערכת עובדת, והאם אפשר לתקן אותה?

משפחה מודרנית 11 | 11 Modern Family, נטפליקס | Netflix

עונה 11 ואחרונה של הסדרה הקומית של רשת ABC.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן