Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 29 בספטמבר, 2020

פארה פוסט לנצח, פיפה בקה אהובתי, מישל בוטו: ברוכים הבאים לבוטופיה, הגרינץ'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:50 פארה פוסט לנצח | Farrah Fawcett Forever, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

פארה פוסט זעזעה את עולם התרבות האמריקני כאשר וויתרה על קריירה מובטחת בתור סמל-סקס טלוויזיוני ופרשה מתפקידה בסדרה המצליחה "המלאכיות של צארלי". בשנת 2006, לאחר שכמה מהקרובים אליה ביותר נפטרו, גילתה פוסט שהיא חולה בסרטן המעי הגס, ממנו נפטרה 3 שנים לאחר מכן. חבריה ומשפחתה של פוסט מתארים את האישה האמיצה שהייתה, לצד תמונות וקטעי ארכיון מתקופתה כפסלת, ומהתקופה בה התמודדה עם מחלת הסרטן. אנגליה, 2019.

22:00 פיפה בקה אהובתי | I'm In Love with Pippa Bacca, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

באפריל 2008 פירסמו כותרות העיתונים באיטליה: 'גופתה של האמנית פיפה באקה נמצאה ללא רוח חיים במרחק מספר קילומטרים מאיסטנבול. כבולה וחנוקה. לבושה בבגדי כלה'. הסרט מביא את סיפורן של שתי צעירות איטלקיות המחליטות, כאקט אמנותי, ללבוש בגדי כלה ולנסוע את כל הדרך מאיטליה ועד ירושלים – בטרמפים – למען השלום. בעזרת צילומי וידאו וסטילס בשילוב ראיונות עם הצעירה השנייה שנשארה בחיים, בני משפחתן וחברים אנו שומעים על המסע המשותף של השתיים עד שהחליטו, בין בורגס לאיסטנבול, להיפרד כל אחת לדרכה. בקה עלתה לבדה על טרמפ עם גבר באיסטנבול, נאנסה ונרצחה. בימוי: סימון מנטי. 82 דקות, איטליה, 2020.

מישל בוטו: ברוכים הבאים לבוטופיה | Michelle Buteau: Welcome to Buteaupia, נטפליקס | Netflix

 

מופע סטנד-אפ. מישל בוטו רגילה לגנוב את ההצגה. עכשיו היא כובשת את הקהל ומשירה מבט על מערכות יחסים, הורות והבדלים תרבותיים – ואל ההצלחה שלה בקרב עובדי ממשלה.

הגרינץ' | Dr. Seuss' The Grinch, נטפליקס | Netflix

יצור ממורמר עם נטייה לרשעות זומם להרוס את חג המולד לתושביה של עיירה עליזה. ילדה טובת לב עשויה לשנות את דעתו ולהציל את החג. דיבוב: בנדיקט קאמברבאץ', קמרון סילי, ראשידה ג'ונס. במאים: יארו צ'ייני, סקוט מויזר. 92 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן