Skip to content

חבר כנסת אבידר למפגינים: גם לאחר שהחוק יעבור – אל תפסיקו להפגין

אבידר (ישראל ביתנו) יצא אל המפגינים מועדת החוקה וסיפר כי כחול לבן והליכוד הגיעו להסכמות. אבידר סיפר כי ישראל ביתנו שכרה שירותי משרד עורכי דין שיערער על חוקיות החוק והמגבלות בבג"צ, וקרא לארגוני המחאה לעשות כמוהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום מסרטון הווידאו

חבר כנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו) קרא היום (שלישי) לארגוני המחאה להמשיך  להפגין ולא להתייאש. כחול לבן והליכוד הגיעו לסיכום, הליכוד הסיר את ההסתייגויות שלו וכחול לבן והליכוד יעבירו במליאה את החוק בקריאה שניה ושלישית. אלא שאז הממשלה צריכה לפרסם תקנות. החוק הזה מצריך את הממשלה לפרסם תקנות שמגבילות את הדברים מגבילות את המשק, מגבילות את ההפגנות. הם יעשו זאת אחרי שהחוק יעבור. זה ייקח לפחות שלושה שבועות, עד שהתקנות יהיו מוכנות, אל תתייאשו, המשיכו להפגין", קרא חבר הכנסת למפגיני המחאה סביב הכנסת.

חבר הכנסת אלי אבידר פונה לפעילי המחאה (צילום: רפי מיכאלי)

הוא סיפר כי הוא כבר שכר את שירותי משרד עורכי דין וכי הוא מקווה שגם עורכי דין של ארגוני המחאה, "יעמידו" גם הם עורכי דין וכולם יפנו לבית המשפט העליון לערער על חוקיות החלטות הממשלה.
תוך כך יצאה מהכנסת הביביסטית, חברת הכנסת מרק אסנת מארק כשפניה למשרד האוצר. מארק נתקלה בקהל זועם שקרא לעברה: "בושה, בושה, בושה". היא הוקפה במאבטחי הכנסת שהובילו אותה לחצר משרד האוצר, שם פתחה בריצה ונמלטה אל תוך בניין האוצר.


אסנת מארק (ליכוד) נמלטת על נפשה (צילום: רפי מיכאלי)

1 Comment

  1. בני בן יעקב
    30 בספטמבר 2020 @ 12:05

    חבר הכנסת אלי אבידר התעודדתי לשמע ההסבר המשפטי ואכן אם זה המצב יש חלון הזדמנות להפגין להפגין .השאלה האם המשטרת ביבי מעודכנת או שתמנע כניסה לירושלים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן