Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

קפסולות Allin1 של Ariel המוצר החדש של החברה מבטיח להסיר את הכתמים הקשים ביותר, זאת הודות ל-Purezyme, שמה של טכנולוגיה חדשה העושה שימוש באנזימים מסירי כתמים לשם כך, כולל הסרה של כתמים בלתי נראים. מה זה כתמים בלתי נראים? לפי החברה זו "הצטברות בלתי נראית של זיעה ושומן, וכאשר הם לא מוסרים באופן יסודי בכביסה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קפסולות Allin1 של Ariel

המוצר החדש של החברה מבטיח להסיר את הכתמים הקשים ביותר, זאת הודות ל-Purezyme, שמה של טכנולוגיה חדשה העושה שימוש באנזימים מסירי כתמים לשם כך, כולל הסרה של כתמים בלתי נראים. מה זה כתמים בלתי נראים? לפי החברה זו "הצטברות בלתי נראית של זיעה ושומן, וכאשר הם לא מוסרים באופן יסודי בכביסה הם יצטברו ויצרו לכלוך וסירחון". אנחנו מנסים להיזכר אם זה אי פעם קרה לנו, שבגדים שעברו כביסה באופן תדיר הפכו להיות עם הזמן מלוכלכים ומסריחים, ואנחנו מתקשים שמשהו כזה קרה לנו. במבחן השימוש שלנו הקפסולות מתפרקות במלואן ומסירות בהצלחה את הלכלוך מבגדים. כתמים קשים, כמו כתמי שמן, עדיין היו צריכים עזרה של מסירי כתמים ייעודיים. לזכות המוצר נאמר כי הוא טוב גם לכביסה ב-20 מעלות.

33/40 שקלים ל-27/55 יחידות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

 

משק ויילר: טופו חומוס

טופו הוא מוצר שכל טבעוני וצמחוני מכירים, וגם כמה וכמה קרניבורים. הוא עשוי מפולי סויה, יש לו טעם ניטראלי יחסית, ומרקם שמאפשר לו לספוג בקלות את הנוזלים והטעמים של התבשיל שלתוכו הוא נכנס. המשק הישראלי מייצר חלופה לטופו הידוע, שעשוי מחומוס. למה חומוס? אותה כמות חלבון, הרבה-הרבה פחות שומן (חצי אחוז לעומת 12 אחוז למנה). להפתעתנו, יש לו מרקם פחות צמיגי מזה של הטופו הרגיל וטעם שהזכיר לנו אפונה, אבל כזה שלא הורגש לאחר שבושל עם הירקות והרוטב שבחרנו.

עד 15.9 שקלים ל-300 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: משק ויילר

 

מייבלין ניו-יורק: MARVEL MAYBELLINE NY

הקולקציה החדשה של המותג הושקה במהדורה מוגבלת, והיא ממותגת עם המותג Marval הידוע מעולם גיבורי העל. החברה מציעה שפתון, מסקרה וקונסילר עם עיצוב שמזכיר – למי שמצליחה להבין את הקשר – קומיקס. חשוב להבין כי מדובר בשלושה מוצרים ותיקים שהאריזה שלהם היא זו שהשתנתה: שפתון עמיד  SUPER STAY MATTE INK; מסקרה קולוסאל BIG SHOT; וקונסילר IAR. 40-45 שקלים לפני מבצעים. להשיג בסופר-פארם ובסופר-פארם אונליין.

צילום: יח"צ

 

 

Orbitol: סדרת PROTECTIVE SALT

כל מי שהיתה לו דלקת חניכיים מכיר את ההמלצה לגרגר מי מלח כדי להעביר את הדלקת במהרה. על בסיס המלצה זו נוצרה סדרת המוצרים החדשה הזו, הכוללת משחת שיניים ומי פה: היא מיועדת לעצירות דימומים, ומכילה לשם כך, בין השאר, גם מלח ים, המכווץ כלי דם. המוצרים ניתנו למי שסובל מהבעיה הזו, והוא דיווח על שיפור איטי שנוצר במצב הדימומים. מצד אחד זה טוב, מצד שני גרגור מי מלח היה מסייע במהירות גדולה יותר.

19.9 שקלים ל-145 גרם משחה, 24.9 שקלים ל-500 מ"ל מי פה. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: טל אזולאי

 

כדאי לדעת

 

המותג הצרפתי Royal Canin השיק בישראל מזון ייעודי לכלבי פומרניאן. מדובר במזון יבש המכיל רכיבים שתפקידם לסייע בשמירה על בריאות השיניים, טיפוח הפרווה, סיוע בחיזוק המפרקים ומערכת העיכול. 89-169 שקלים ל-1.5/3 ק"ג. להשיג בחנויות למזון לחיות מחמד ובמרפאות וטרינריות.

צילום: רויאל קנין

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן