Skip to content

אב ביצע עבירות מין בבתו שהרתה לו

כתב אישום חמור הוגש כנגד האב לאחר שהבת שנפגעה מאז שהיתה בת 7, אזרה אומץ לספר למשפחתה. גם בן דודה הואשם במעשים מגונים בה בעת שהיתה קטינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

כתב אישום חמור הוגש היום (ראשון)בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד אב כבן 57, מדרום הארץ, אשר ביצע לפי האישום לאורך שנים רבות עבירות מין בבתו הקטינה, מאז היותה בת כ- 7. כמו כן הוגש כתב אישום נגד בן דודה של המתלוננת בגין ביצוע עבירות מין כלפיה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל אלמקיים,  מפרקליטות מחוז דרום, ביצע האב מעשים מגונים ועבירות מין במספר רב של הזדמנויות, בבית המשפחה או במחסן הבית, וגם במקומות שונים מחוץ לבית. כתוצאה ממעשיו של אביה, אף הרתה הקטינה ונאלצה לעבור הפלה.

אילוסטרציה (אתר FLICR תחת רישיון לשימוש חופשי)

במהלך התקופה, כאשר הילדה איימה לחשוף את מעשיו של אביה בפני יתר בני המשפחה, איים הנאשם על המתלוננת בכך שאמר לה כי יהרוג אותה במידה ותחשוף את מעשיו. כתב אישום הוגש כאמור גם נגד בן דודה של המתלוננת, קטין בעת ביצוע העבירות או חלקן,  אשר ביצע בילדה עבירות מין, במספר הזדמנויות, בהיותה קטינה.

כתב האישום מייחס לאביה של המתלוננת ביצוע עבירות מין במשפחה של אינוס, מעשה סדום, מעשים מגונים, הדחה בחקירה ועוד. לבן דודה של המתלוננת מיוחסות עבירות מין של אינוס בצוותא, מעשים מגונים ומעשה סדום.
הילדה, כיום בגירה, אזרה אומץ, חשפה את המעשים בפני בני משפחתה והגישה תלונה במשטרה כשהיא מלווה ע"י מתנדבת ממרכז הסיוע תהל.
הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן