Skip to content

4 מתומכי נתניהו נעצרו הערב בחשד לריסוס גז מדמיע והפרת סדר

"שהילדים שלכם ימותו בפיגוע", "פדופילים", אלו חלק קטן מצרור הקללות שהטיחו תומכי ראש ההמשלה במפגיני הדגלים השחורים בחולון. אחד מהמפגינים ירק לעבר המפגינים ואחר ריסס גז מדמיע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

4 מתומכי נתניהו נעצרו הערב (שלישי) בחשד כי ריססו גז מדמיע, ירקו והפרו סדר במהלך הפגנת מחאה של הדגלים השחורים באזור המדיאטק בחולון. מהמ/שטרה נמסר כי הארבעה נעצרו בגין הפרת סדר כשאחד מהם חשוד בריסוס גז מדמיע לעבר המוחים. "העצורים בני 22-25 הובאו לתחנת המשורה לצורכי חקירה" נמסר מהמשטרה. "המשטרה תמשיך לאפשר את חופש המחאה, בהתאם לחוק", הוסיפו במשטרה.

התזת הגז לעבר המפגינים (צילום מסרטון הווידאו)

במהלך הפגנת המחאה של הדגלים השחורים באזור המדיאטק בחולון, הגיעו לשם כ 15 מתומכי נתניהו עם מערכת הגברה והחלו בקריאות נאצה כאחרוני העבריינים לעבר המוחים: "ערב רב", "בוגדים", "פינוקיו מחכה לתת לכם כסף בבלפור", "פדופילים", "אימא שלכם זונה", "יה זבלים", "יה קוקסינלים", "שאלוהים ייתן לכם למות בפיגוע", "שהילדים שלכם ימותו בפיגוע", "יה שרמוטות בני אלף זונות", "לכו לעזה, לכו לתל אביב, קוס אמאק ערס", "יה בני שרמוטות", היו חלק מקללות הנאצה הגסה שהטיחו אוהדי ראש הממשלה בנימין נתניהו במפגינים. מאוחר יותר כשהבינו שצרורות הקללות לא עוזרות הם התקרבו לסרט מתם ההפגנה של הדגלים השחורים, אחד מהם ירק אל המוחים והשני ריסס בחומר החשוד גז מדמיע.


רצף נאצות לעבר המפגינים (באדיבות קריים מיניסטר לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)


אחד יורק השני מתיז גז (באדיבות קריים מיניסטר לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

מתנועת הגלים השחורים נמסר כי מדובר ב"עוד יום של אלימות קשה של אלה שנתניהו מסית לאלימות. נתניהו ושותפיו לממשלה אחראיים לאירוע הזה, לאירועי הדריסה ולאלימות הקשה. נתניהו רוצה דם של מפגינים כי הוא חושב שכך יעצור את מחאה- המחאה הזאת לא תעצר עד שביבי יתפטר".

מתנועת קריים מיניסטר נמסר: " "פורעים שהוסתו על ידי הנאשם מבלפור תקפו שוב מפגינים שומרי חוק. נראה שנתניהו לא יעצור עד שיקרה אסון. ביבי – ההסתה והאלימות לא ירתיעו אותנו. לא ניתן לך לדרדר את ישראל למלחמת אחים. נגיע במוצש הקרוב לבלפור ולא נזוז משם עד שתלך!."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן