Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

Umina: תערובת LIFE FORCE PROTEIN אומינה קדמי, המעבירה סדנאות שונות של צום מיצים ומתמחה במזונות על, השיקה תערובת חדשה. מדובר בתערובת חלבון טבעית, אלטרנטיבה לאבקות החלבון המתועשות. זו משלבת ארבעה סוגים שונים של חלבון, כולם אורגניים: חלבון אפונה, חלבון זרעי דלעת, חלבון שעועית מאש וחלבון אורז. התערובת מיועדת להוספה לשייקים, ליוגורט ולדגני בוקר, והיא יכולה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Umina: תערובת LIFE FORCE PROTEIN

אומינה קדמי, המעבירה סדנאות שונות של צום מיצים ומתמחה במזונות על, השיקה תערובת חדשה. מדובר בתערובת חלבון טבעית, אלטרנטיבה לאבקות החלבון המתועשות. זו משלבת ארבעה סוגים שונים של חלבון, כולם אורגניים: חלבון אפונה, חלבון זרעי דלעת, חלבון שעועית מאש וחלבון אורז. התערובת מיועדת להוספה לשייקים, ליוגורט ולדגני בוקר, והיא יכולה לסייע בהתמודדות עם חוסר איזון ברמת הסוכר והכולסטרול. שמחנו שיש לאבקה טעם עדין יחסית, הנעלם כאשר מוסיפים אותה למנה. השתמשנו באבקה עם שייקים ועם דגני בוקר, ואלה הפכו בכל פעם למשביעים יותר.

135 שקלים. להשיג ב-https://www.umina.co.il/.

צילום: אומינה

 

L'ORÉAL PARIS: שפתוני COLOR RICHE NUDES

אנחנו בטוחים שהביקוש לשפתונים בתקופה בה אנו חיים יורד באופן משמעותי. מי שבכל זאת מקפידה על השימוש בהם (לפגישות זום למשל), עשויה לשמוח עם ההשקה הזו. מדובר בסדרה של שישה שפתונים, כולם בגוונים המתאימים (יחסית) לצבע העור הטבעי, מניוד בהיר ועד ורוד עתיק. לשפתונים יש מרקם נעים על עור השפתיים וכמות מספיקה של לחות, וכיאה לשפתונים, הם עמידים עד מגע כלשהו. 55 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ

 

אסם: דובלה

המוצר החדש של החברה מיועד בעיקר לילדים, ולשמחת ההורים הוא עומד בתקנות רפורמת המזון, כלומר כמות נמוכה יחסית של סוכר/נתרן/שומן רווי. מדובר בקרקרים אפויים, שיש להם צורה של דוב (ומכאן השם). יש להם טעם עדין יחסית ומרקם שהופך אותם לקלים לאכילה על ידי הילדים. אלה שקיבלנו אותו לטעימה נהנו ממנו מאוד. עד 13.9 שקלים ל-250 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

כדאי לדעת

 

מותג שואבי האבק Dyson השיק דגמים חדשים של שואב האבק האלחוטי, שקיבלו את השם Dyson V11 extra. מדובר במהדורה משודרגת של דגם V11, המגיע לראשונה עם אפשרות להחליף סוללה. בדרך זו ניתן לעבוד עם השואב למשך 120 דקות ללא הפסקה (בתנאי שזכרתם להטעין את שתיהן מראש). הטכנולוגיה שבמוצר מבטיחה להתאים את תהליך השאיבה לסוג הרצפה, עוצמת השאיבה גדלה ב-20% ועוד. השקה זו כוללת ארבעה דגמים שונים, הנבדלים זה מזה בעיקר באביזרים הנלווים.

מ-2790 שקלים, 590 שקלים לסוללה. להשיג אצל ב.נ.ז.כ סחר יבוא והפצה, ברשתות חשמל, בחנויות מורשות וב-www.dyson.co.il.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן