Skip to content

הפגנות המחאה השתלבו באירועים לזכרו של רבין

השבוע ה 19 הפגנות הדגלים השחורים והורודים, ותנועת קריים מיניסטר נערכו אמש בכל הארץ. בתום מצעדי מחאה ברחובות תל אביב והפגנה בסמוך לביתו של אוחנה, חזרו צועדי המחאה לכיכר רבין ושרו את שיר השלום לזכרו של מנהיג שנרצח בידי בן עוולה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כאלף בני אדם צעדו אמש (חמישי) ברחובות תל אביב במסגרת אירועי הזיכרון לרצח ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל שהשתלבו בהפגנות המחאה נגד מדיניות הממשלה והעומד בראשה, בנימין נתניהו. במהלך ההפגנות צעדו עשרות מקהל המחאה והתייצבו מול בית נאמנו של נתניהו, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, שם הם שרו "אוחנה לכלא. המפגינים ציינו את יום השנה ה-25 לרצח ראש הממשלה ובסוף צעדות המחאה הגיעו לכיכר רבין, שם קיימו דקת דומייה ושרו את "שיר לשלום".

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה


המחאה ליד ביתו של השר לבטחון פנים – אמיר אוחנה (צילום: רפי מיכאלי)

בתוך כך, בעת שחלק מהמוחים צעדו ברחוב הכובשים בת״א, גבר כבן 45 המתגורר במקום איים לפגוע במוחים תוך שהוא מניף סכין לעברם. שוטרים שהיו בסמוך וקיבלו דיווח אודות האיום החמור, הצליחו לעצור את החשוד והוא הובא למעצר וחקירה בתחנת המשטרה.
מתנועת קריים מינסטר נמסר כי "ביום בו ישראל מרכינה ראש ומציינת את אירועי הזיכרון לרצח רבין, המסית מבלפור ממשיך לשסות ולברוח מאחריות. במקום לאחד את העם ולגנות את ההסתה והאלימות מבית מדרשו שנמשכות עד היום, נתניהו מנצל כל במה להכפיש את מתנגדיו הלא אלימים. 25 שנים אחרי הרצח שפילג את המדינה, נתניהו היה ונשאר המסית הלאומי. אנו לא נרתעים. הבריונות וההסתה לא יעצרו אותנו. נפגין הערב ובכל מוצ"ש בבלפור נגד ההסתה והמחדלים של נתניהו עד שיילך!"
מהדגלים השחורים נמסר: ״שבוע 19 ברציפות שהאזרחים והאזרחיות יוצאים למחות נגד ראש הממשלה הכושל בהיסטוריה של מדינת ישראל. הישגיו היחידים של נתניהו בשנים האחרונות הם ריסוק הכלכלה ושיסוי החברה הישראלית. נאום האימים שלו היום בכנסת רק הוכיח עוד יותר עד כמה נתניהו הוא סכנה לעתידה של מדינת ישראל עם חברה מאוחדת חזקה ומשגשגת. נמשיך עד שיילך!״

צילום: ציפי מנשה
צומת שילר (באדיבות הדגלים השחורים)
ברעם (באדיבות הדגלים השחורים)
מדיטק חולון (באדיבות הדגלים השחורים)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן