Skip to content

עשרות אלפים הפגינו מעל פני 1000נקודות שונות ברחבי המדינה

תנועת הדגלים השחורים התרחבה. עשרות אלפים יצאו הערב לגשרים, צמתים, ככרות ונקודטות שונות ברחבי המדינה. משם פנו אנשי הממחאה לכיכר ציון בירושלים משם תצא צעדת מחאה לבלפור וחלקם הצטרף להפגנה מול מעון ראש הממשלה בקיסריה. "מדינת ישראל לא תוכל להתאושש ולהתחבר יחדיו אלא אם נחליף את נתניהו. הגיעה העת לבחירות", אומרים בתנועה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תנועת הדגלים השחורים עורכת הערב (מוצ"ש), זה השבוע ה-19 ברציפות הפגנות ברחבי הארץ נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. המפגינים התפזרו על פני מעלה מאלף צמתים, ככרות, גשרים ונקודות נוספות מהדרום ועד הצפון. לגברי התנועה מדובר "ב-19 שבועות של מחאה חסרת תקדים המראה עד כמה האזרחים והאזרחיות של המדינה נחושים במאבק על מדינת ישראל. המסית הלאומי המשיך גם השבוע בניסיונות לפלג ולעורר שנאה בין החלקים השונים בעם, גם השבוע הוא היה עסוק בעצמו ולא בעסקים הקורסים, בטיפול במגיפה, הוא עסוק כמו תמיד בהימלטות מהדין על פשעיו."
עם תום המחאה שהחלה ב- 17:30 והסתיימה לקראת 18:30 מתכונים פעילי המחאה להצטרף לצעדה  מכיכר ציון לעבר מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור ותוך כך להצטרף למחאה השבועית מול מעון ראש הממשלה הפרטי בקיסריה.
מהתנועה הוסיפו: "בשבוע בו אנו מציינים 25 שנים לרצח ראש הממשלה ורמטכ"ל ששת הימים, יצחק רבין בחר נתניהו להמשיך בהסתה ובשנאה שהובילו לרצח. מדינת ישראל לא תוכל להתאושש ולהתחבר יחדיו אלא אם נחליף את נתניהו. הגיעה העת לבחירות, הגיעה העת להצביע את נתניהו החוצה."

קרית טבעון (באדיבות הדגלים השחורים)
חדרה (באדיבות הדגלים השחורים)
גשר קק"ל (צילום באדיבות הדגלים השחורים)
יוטבתה (צילום באדיבות הדגלים השחורים)
מגדל העמק (צילום באדיבות הדגלים השחורים)


למעלה מאלף איש במשגב שבצפון

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן